www.sudzibas.lv Gjensidige Veselības apdrošināšanas noteikumi/apkalpošanas kvalitāte

Gjensidige apdrošināšana - Veselības apdrošināšanas noteikumi/apkalpošanas kvalitāte

Labdien,

Vēlos informēt jūs par savu pieredzi, izmantojot Gjensidige veselības apdrošināšanas polises pakalpojumus. Vispirms jau attiecīgā uzņēmuma darbinieki ir ļoti neatsaucīgi, pat nelaipni, nevēlas paskaidrot līguma nosacījumus, jo tas nav izdevīgi, mēģina pat uzstājīgā veidā norādīt kādus ārstus izvēlēties un kur tieši tērēt apdrošināšanas summu, lai apdrošināšanas ņēmējs neradītu Gjensidige zaudējumus. Telefoniski sniegtā informācija atšķiras katru reizi, kad tiek zvanīts. Divi kolēģi uzdodot vienu un to pašu jautājumu, saņem atšķirīgu atbildi. Šķiet, ka pat līgumi ar līgumiestādēm tiek mainīti pēc katra klienta zvana. Tiek uzstājīgi pārjautāts kādu ārstu vēlos apmeklēt, un tad, kad aizeju pie attiecīgā ārsta, pēķšņi ir jau jauni nosacījumi Gjensidige un līgumiestādes starpā. Ja veselības apdrošināšanas ņēmēja uzņēmumā ir maz darbinieku, un Gjensidige peļņa no tā ir maza, tad uz laipnu apkalpošanu un normālu attieksmi nav ko gaidīt. Mājas lapas informācija veselības apdrošināšanas ņēmējam ir visai skopa, tas nozīmā, ka katru reizi ejot pie kāda speciālista ir ļoti rūpīgi jāiztaujā reģistratūrā vai konkrētā vizīte tiek apmaksāta vai ne, pretējā gadījumā var nākties samaksāt pašam. Līdz ar to, lai nešķirtos no saviem līdzekļiem, apdrošināšanas ņēmējam ir nemitīgi jāinteresējas gan Gjensidige gan līgumiestādē kas un kā tieši tiek apmaksāts, jo visi cenrāži un "īpašie" nosacījumi ir tik slepeni, ka Gjensidige apkalpošanas speciālisti par tiem nelabprāt informē savus klientus.
Cienijāmie darba devēji, ja izvēlaties saviem darbiniekiem veselības apdrošināsanas polises, ieteiktu neizvēlēties Gjensidige piedāvājumu, jo ja arī cena polisei būs izdevīga, arī attiecīgā apkalpošana un iespējas ar šo polisi būs ļoti zemā līmenī.

L

Комментарии (3)

L L.E. 10.05.2012

Pilnīgi piekrītu! Liepājas filiāle strādā 2 augstpratīgas meitenes kurus nosaukt par laipnām nevar. Ar tādu attiksmi pret klientu tālu neaizies.

P pienenite 19.08.2014

Labdien!
Arī piekrītu. Lai cik jums ekskluzīva vai pati pati "krutākā" polise ar nebūtu, neceriet, ka jums 100 % apmaksās jūsu ārstniecības izmeklējumu izdevumus, varbut kādus 5 (!!!) Eur atmetīs. Ja jūs, protams, iesniegsiet papildus dokumentus (ģimenes ārsta nosūtījumu ar precizu diagnozi un ļoti precīzu izmeklējuma nosaukumu, tādu, kas derēs Gjensidigei). Tas nekas, ka polises aprakstā rakstīts, ka maksas pakalpojumi bez ģimenes āsta nosūtījuma. Šim teikumam varat pilnīgi neticēt, tas dzīvē nedarbojas. Nosūtījumu viņi prasa obligāti.Un viņiem, redziet, ir savs smalku smalkais sarakstiņš ar visu izmeklējumu nosaukumiem, kuriem savukārt katram klāt ir uzrakstīts procentiņš, ko Gjensidige ir gatava atmest klientam. Mūsu gadījumā tie bija 16 %, tātad nekādi 100 %, kā polisē rakstīts. Tam visam jāiziet cauri, ja gribat izmeklēties, ārstēties ne līgumorganizācijās (Stradiņi, starp citu). Tātad, pirms ejat ar savu polisi uz ārstniecības iestādi, kas nav līgumorganizācija, zvaniet uz Gjensidigi, pasakiet precīzu savu diagnozi, precīzu izmeklējuma nosaukumu, tad jums viņi no sava smalkā, slepenā sarakstiņa pateiks, cik lielu procentu no gala summas viņi jums atmaksās. P.s. par polisē rakstītiem 100 % ij nesapņojiet...

V vilnisgeidans 17.11.2014

Piekrītu!
Jelgavas filiālē lielā ielā vispār strādā kiborgi, kas stulbi lūr virsū, kad prasi atpakaļ naudu par ārstēšanos.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы