Gintaro Mēbeles - Slīmesti, diedelnieki
Kas to būtu domājis, ka pats pasūdzēšos. Bet lai nu tiek.
Lai kā arī vēlētos iegādāties, lielai summai prasa priekšapmaksu un piegādes laiku 45-60 dienas - ok, pieņemam. 61 diena + decembra svētki nedod ziņu par mēbeli, kur ir.
Tālruņa eksperts solot atzvanīt - neatzvana. Es saprotu, ka jums darba pietiek, bet ja neprotat normāli organizēt darbu, tad neatLaidiet normālus operatorus, kas spēj izpildīt elementārus solījumus. No pieredzes, tādai nezināšanai, jums operatori mainās kā zeķes vai arī pieņemts darbā pārītis.
Ražotājs vairs to mēbel neražo, eol - ko stāstāt! Tā mēbeli ir arī citās lapās, un nevis neražo, bet jūsu poļaks pat nezina, kas ir xml, lai normāli jums datus par atlikumiem padotu. Nečinkstēšu par preču margin. Poļakos, tā mēbel ir pieejama. Ražotāja lapā ir. Vairumtirdzniecības lapā arī ir. Vlens.. Atrisināt problēmas, lai tādas sūdzības nav jāraksta. Zinu, ka mēbelēs ir peļņa.. Bet nu cieniet vismaz pircējus, kurus čakarējiet ar termiņiem. Vajag es jums sniegšu maksas konsultācijas par loģistiku no Polijas? Sazinieties ar mani. Tas ir elementāri, kā dzeltenumu atstāt sniegā.
Kas jums par metodi izņemt preci no lapas. Tā vietā nomaināt mazliet cenu un piegādes laikus.
Tas vadītājs, kas vada šo veikalu.. Kurā laikmetā tu dzīvo, kad sarežģī produkta vadītājiem izņemt preci no lapas? Jeb arī es neko nesaprotu un preci aizliedzat izslēgt? Produktniekiem novelkat no algas, ja kāds izslēdz preci...
Atrodiet normālu piegādātāju, kas nejauc iepakojumus un no 7 pakām arī atved 7 pakas. Vai arī paši taisāt pick-up, lai neiztrūkst kāda no daļām.
Elementārus e-komercijas etiķetes neprot izpildīt.
Комментарии (1)
yes.. dzerot un dusmojoties, atvainojos par druken kļūdām. Tukša istaba, nav kur glāzes nolikt. Nav uz ko nolikt. raudiens