Gintaro Mēbeles - Bojāta, brāķēta prece, zaudēta nauda!
Lieliskais Gintaro!
Aizvakar iebraucu Purvciemā iegādāties naktsskapīti. Nedaudz pastaigājot pa veikalu, viens iepatikās. Aizgāju formēt, tur man saka, ka uz vietas neesot, bet es varot aizbraukt uz viņu noliktavu Pļavniekos un man tur iedošot. Jau tajā brīdī vajadzēja iet prom, bet padomāju, nieks vien ir, aizbraukšu pats pakaļ.
Aizbraucu pakaļ, noliktavu atradu tikai pēc zvana tajā sēdošajam īgņam, kas burkšķēdams man deva norādes, kur jābrauc, jo bēc veikalā iedotās superkartes īsti līdz galam saprast nevarēju.
Atvedu mājās, taisu vaļā iepakojumu, skatos, uz redzamās virsmas daļas iespiedums. Papētu tālāk- no skrūves, kas izspiedusies cauri pašveidotajai kartona "kastei" kurā sabērtas skrūves un kura no visām pusēm notīta ar zilu līmlentu, kuras krāsa ir atstājusi daudz pēdas uz baltās skapīša virsmaz. Šis bija otrais brīdinājums, ka vajag to ņemt un vest atpakaļ pie viņiem un teikt, lai atdod naudu. Es, protams, to darīt negribēju, jo skapītis tā patika, ka padomāju, ka līmlentas krāsu zīmējumus notīrīšu, bet to iespiedumu piecietīšu. Tā nu es lieku kopā skapīti, līdz nonāku gandrīz vai pie pēdējā soļa- skapīša virsmas uzlikšanas un pieskrūvēšanas. Bet ka tevi septiņi tatāri- izrādās, ka pretējās pusēs caurumi tapiņām un skrūvītēm ir izurbti ar 5 milimetru nobīdi. Uzliekot virsmu, viss ir šķībs un nekas neder.
Nākošajā rītā ņemu skapīti, visas pārējās vēl neizmantotās detaļiņas smuki sapakoju kastē, kurā bija prece, satinu ar papīta skoču un laižu uz Gintaro. Ieeju iekšā, saku meitenei, kas un kā. Piedāvāju atnest skapīti, bet man saka, ka nevajagot, esot jāraksta epasts, jāsūta bildes, jāiztirzā problēm utt. Prasiu, cik ilgi tas varētu aizņemt, man pasaka, ka līdz 14 dienām. Ok, bēdīgs kāpju mašīnā un braucu mājās komponēt epastu. Atbraucu pagalmā un saprotu, ka man mājās nav īsti vietas, kur turēt pussaliktu skapīti, kuru neviens nofinišēt tāpat nevarēs. 14 dienas kāpt tam pāri arī negribās. Iesperu tam ar kāju un izmetu konteinerā pie mājas.
Aizsūtu epastu, uz kuru atbildes nav vairākas stundas. Zvanu vienreiz, otrreiz, trešo reizi- gribu noskaidrot, kas tāds ir jāizlemj 14 dienās, lai man apmainītu ražošanas brāķi. Tavu laimi- vakarā man piezvana veikala darbiniece un saka, ka direktore esot piekritusi izsniegt man to skapīti, kurš atrodas veikalā- laikam noliktavā vairs neviena nav un tas ir pēdējais, cik saprotu.
Juhū, braucu šodien jau trešo reizi uz veikalu. Beidzot būšu nokurinājis degvielā tikpat naudas, cik maksā pats skapītis, lai dabūtu kāroto, par ko jau sen esmu samaksājis. Bet tavu neražu- pārdevēja man saka, ka esot vajadzīgs vecais skapītis, tas, kuru es izmetu, kurš piemājas konteinerā jau ir aizaudzis ar citu cilvēku dažādiem atkritumiem. Tikai tad man izsniegšot mēbeli, par kuru es samaksāju, pret mēbeli, kas bija brāķēta un ir nederīga.
Skaistiem vārdiem pasaku, ka visi tajā veikalā ir ļoti forši un ka man bija liels prieks ar viņiem sadarboties, un visiem Jums, dārgi lasītāji, iesaku, ja Jums ir dārgs Jūsu laiks, braucat tam veikalam vienkārši garām. Ir daudz citi veikali, kur gan kvalitāte, gan attieksme pret klientu ir pienācīgā līmenī.
Комментарии (1)
Jums darbiniece kaut vienā brīdī teica, ka skapīti viņiem nevajadzēs un drīkstat to paturēt vai mest arā?
Jums teica, ka atbildi sniegs 14 dienu laikā, bet Jūs jau pēc dažām stundām sākāt panikot.
Veikals piedāvāja samainīt sabojāto preci pret jaunu. Kādas Jums pret veikalu pretenzijas?
Jebkurā gadījumā, negribot lielisku reklāmu veikalam uztaisījāt - pretenzijas neignorē, pircējam labvēlīgus lēmumus pieņem ātri.