Gintaro Mēbeles - Slikts serviss, veikala darbinieku neprofisionalitāte
Sveicināti! Es vēlētos izteikt savu neapmierinātību par veikala Gintaro (sia “ambersofa”) nekorekto darbību. Tūlīt izskaidrošu situāciju. 2019. Gada decembra sākumā man bija ienākusi prātā ideja atjaunot mēbeles savā dzīvojamajā telpā un tāpēc es sāku meklēt mēbeļu piedāvājumus gan interneta veikalā, gan savā apkaimē esošajos veikalos. Izskatot visus piedāvājumus, nolēmu griezties gintaro mēbeļu interneta veikalā un aptuveni 2019. Gada 5. Decembrī biju pieteicis gultu, savukārt 2019. Gada 12. Decembrī biju pieteicis matraci gultai un naktsskapīti, kurš dizaina ziņā ļoti labi piestāvēja pie iepriekš pieteiktās gultas. Intereta veikalā pie 3 doto preču informācijas apraksta bija norādīts, ka preces tiks piegādātas uz manu dzīvesvietu 60 dienu laikā. Es nodomāju, lai nerastos nekādu problēmu un lai nevajadzētu nodarbināt savu prātu ar apmaksas veikšanu piegādes dienā, par precēm samaksāju pieteikuma noformēšanas dienā, tas ir, veicu priekšapmaksu, kopsummā samaksājot apmēram 790 euro (ieskaitot piegādes maksu) , lai gan pašā interneta veikalā bija norādīts, ka par precēm ir iespējams maksāt arīdzan to piegādes dienā, atdodot naudu kurjeram. Veicot priekšapmaksu, nodomāju, ka tas varētu kalpot kā sava veida motivējošais elements pasūtījuma ātrākai komplektēšānai, kvalitatīvākai nokomplektēšanai un iespējams pat ātrākai piegādei. Tad lūk, paiet 60 dienas, kalendārā skatos, ka ir jau pienācis 2020. Gada 6. Februāris, kas nozīmē, ka 2019. Gada 5. Decembra gultas piegādes termiņš jau ir iztecējis un nolēmu zvanīt uz gintaro internetveikalu, lai noskaidrotu, kas notiek ar manis pieteikto preci, par kuru, kā jau iepriekš minēju, tika veikta priekšapmaksa. Telefona otrā pusē operatore ar pilnīgu drošību teica, ka prece jau ir nodota mana reģiona kurjeram un tuvāko 2 dienu laikā prece būšot manā adresē. Kopumā nogaidīju 63 dienas un tikai tad prece tika piegādāta, lai gan tas nav 60 dienu laikā (kā bija minēts interneta veikalā) , bet tomēr diskomforta sajūta neradās, jo gaidīšanas laiks pēc 60 dienām bija minimāls. Visas problēmas sākās, kad gaidīju otro pieteikumu, kurš sevī ietvēra naktsskapīti un matraci jau piegādātajai gultai. Bija pienācis 2020. Gada 17. Februāris, kopš 2019. Gada 12. Decembra pieteikuma bija pagājušas 67 dienas, par pieteikto matraci un naktsskapīti ne zinis, ne minis. Nolēmu ilgi nedomat un pazvanīju gintaro mēbeļu operatoram, lai uzzinātu, kas notiek ar doto preci. Bija aptuveni 10: 30, kad veicu pirmo zvanu un klausules otrajā pusē sieviete man atbildēja, ka apskatīšot pieteikuma informāciju un pēc aptuveni 10 minūtēm pārzvanīšot, pagāja 3 stundas, pat drusku vairāk, jo bija jau gandrīz 14: 00. Otrajā telefona sarunā pajautaju, kas notiek ar manu pasūtījumu, tieši tāpat kā pirmajā sarunas reizē, operatore man pajautāja pieteikuma numuru un pateica, ka apskatīšot informāciju par pasūtījumu un pēc 10 minūtēm pārzvanīšot, uz ko es atbildēju, ka jūs to teicāt 3 stundas atpakaļ, uz ko viņa pateica, ka šoreiz tā nebūs, ka pārzvanīs, pagāja drusku vairāk nekā stunda un pēc 15: 00 zvanīju trešo reizi un trešajā reizē man pateica, ka viņu centrālē ir problēmas ar internetu un informācija par pasūtījumu uz doto brīdi nav pieejama, tāpēc pazvanīs 18. Februārī, lai gan man uz to brīdi likās, ka īstenībā nekādu tehnisko problēmu nemaz nav bijis, veikals droši vien, apskatot informāciju par manu pasūtījumu saprata, ka nav darījUši absolūti neko, tas ir, pasūtījums uz to brīdi, man liekas, pat nebija sākts komplektēt un tāpēc viņi izdomāja “pasaku” par tehniskām problēmām, lai vinētu laiku sev un sāktu ātri kaut ko darīt, lai pasūtījums tiktu vismaz sākts kompletēt. Pie tam, atgādīnāšu, ka veicu priekšapmaksu par dotajām precēm, lai savā ziņā motivētu gintaro mēbeļu darbiniekus ātrākai un kvalitatīvākai darbībai, taču nekā. Kas mani vēl šokēja, ka 17. Februāra 3 sarunu laikā operatore ne reizi neatvainojās man par sagādātajām neērtībām un pat necentās atvainoties, it kā tā arī vajadzētu būt. Tad lūk, pienāca 18. Februāris, bija nedaudz pāri 9: 00 rītā un gintaro mēbeļu operatore pati man zvanīja, lai pateiktu jaunākās ziņas par pasūtījumu. Un zvana laikā operatore pateica par pasūtījumu diezgan nepatīkamas lietas, pirmkārt, vienā pasūtījumā pieteiktās divas preces – naktsskapītis un matracis gultai – tiks piegādātas atseVišķi. Par naktsskapīti man pateica, ka tikšot piegādāts aptuveni 21. Februārī, taču par matrača piegādi operatore mani informēšot tuvāk nedēļas beigās (21. Februāris – piektdiena) . Pienāca 20. Februāris (ceturtdiena) un ilgi gaidītais naktsskapītis beidzot tika piegādāts un kopsummā 60 dienu vietā (pie tam interneta veikalā skaidri gaiši minēts, ka prece tiks piegādāta 60 dienu laikā) tika nogaidītas 70 dienas, taču vēl joprojām gaidīju informāciju (pat ne preci) par matraci. Sagaidīju 21. Februāri, zvana no gintaro mebelēm nav, domāju, pagaidīšu šo darba dienu (tā bija piektdiena) un tad, ja zvana nav, pats zvanu pirmdien (24. Februāris) , tā arī notika. Pirmdien (24. Februāris) zvanīju pats un vēlējos uzzināt, kas notiek ar matraci, operatore man tikai tad, pēc 73 dienu Ilgas gaidīšanas pateica, ka pieteiktā matrača neesot uz vietas, uz ko es atbildēju, ka gintaro mēbeles vajadzēja mani par to informēt agrāk, vēl pirms iztek 60 dienas, nevis 73 piegādes dienā, pie tam, nevis gintaro mēbeles mani informēja, bet man pašam nācās visu laiku viņiem zvanīt un viņus “bikstīt”, nemitīgi jautājot, kas notiek ar preci? Kur prece? Utt. Un tikai tad, 24. Februārī operatore atvainojās un vismaz tad viņai prātā ienāca doma piedāvāt man alternatīvu variantu, pieteiktā matrača, kura neesot veikalā, vietā piegādājot man citu matraci un pat uz manu e-pastu nosūtīja informāciju par matraci, kurš man varētu tikt piegādāts, apgalvojot, ka nebūs nekas jāpārmaksājot, uz ko es piekritu. Par piegādi operatore apgalvoja, ka jaunais matracis tiks piegādāts 2 darba dienu laikā. Nodomāju, ja reiz ir tik ilgi nogaidīts, tās dažas dienas varu bez problēmām pagaidīt. Un pienāca 27. Februāris, ceturtdiena, rīts un ilgi gaidītais matracis tika piegādāts. Kopsummā naktsskapīša piegādi gaidīju 70 dienas nevis “60 dienu laikā” un matraci gaidīju 76 dienas nevis “ 60 dienu laikā”.
Kad piegādātās mēbeles sāku konstruēt, atklāju, ka rasējumi, pēc kuriem jāskrūvē mēbeles kopā, ir mazinformatīvi, proti, informācijas, kura nepieciešama mēbeļu konstruēšanai, ir pārāk maz, taču neinformatīvie paziņojumi (cik ilgā laikā doto mēbeli var salikt pa sastāvdaļām kopā vienā veselā) ir vairāk nekā vajadzētu un daudzas sastāvdaļas vajadzēja pašam, pēc Ilgas un cītīgas domāšanas, saprast, kā saskrūvēt kopā, balstoties uz iepriekšēju pieredzi mēbeļu skrūvēšanā un intuīciju. Pie tam, pieteikto mēbeļu dažas konstrukciju daļas, uz kurām balstās liela daļa slodzes, ir samērā vārgas un nākas piedomāt par papildus konstrukcijām, skrūvēm, leņķīšiem vai tapām, lai mēbele būtu tiešām notuRīga, ne tikai komfortabla un simpātiska dizaina ziņā. Kā arī mēbeļu ražotājs nav padomājis pie mēbeļu izgatavošanas par mēbeļu konstruēšanas gaitā nepieciešamajām ligzdām un vītnēm, jo gan gultas skrūvēšanas gaitā, gan naktsskapīša skrūvēšanas gaitā uzdūros ne vienu reizi vien uz tādas problēmas kā – detaļa ir, bet vietas, kur skrūvēt – nav – un tad pašam ir jādomā, jāmēra un jāurbj Caurumi vai jāgriež vītne, kā tas bija gadījumā ar gultu. Pašas konstrukcijas ir diezgan vāras un es ceru, ka 2-3 gadi vismaz nokalpos, bet nedomāju, ka ilgāk. Ņemot vērā to, ka kopsummā tika atdoti nepilni 800 euro par naktsskapīti, gultu un matraci, biju gaidījis, ka konstrukcija būs noturīgāka, konstruēšana ērtāka un saprotamāka. Tikai žēl, ka gintaro mēbeļu atbildīgais personāls neveic pārdodamo mēbeļu inventerizāciju un pārbaudi, lai konstatētu kļūmes un nepilnības un pieprasītu no ražotāja pilnveidi mēbeļu izgatavošanā, jo pēc tam šīs mēbeles nonāk pie mums, klientiem un mēs par to maksājam. Klients maksā par komfortu un ērtībām, nevis par satraukumu un neērtībām, kuru ikdienā jau tā pietiek. Ļoti žēl, ka dizaina ziņā tik Smukas mēbeles ir konstrukcijas ziņā ne visai notuRīgas un konstruēšānas ziņā neparocīgas, kas kopsummā dod tik lielu diskomfortu, ka beigu beigās arīdzan tas pats mēbeles dizains, pēc kura vadījies, paliek neinteresants un nevajadzīgs, kas summā noved pie tā, ka prece paliek nepopulāra un ar laiku zaudē savu jēgu, bet nevienmēr kādas mēbeles vietā nāk cita mēbele, klāsts mazinās līdz ar to un beigu beigās, ja klāsts paliek pārāk mazs, tad vai nu ražotājs vai nu izplatītājs zaudē konkurētspēju tirgū, bet tas ir uz ražotāja un izplatītāja sirdsapziņas.
Ko var teikt par izplatītāju gintaro mēbeles (sia “ambersofa”) – tā bija pēdēja reize, kad izmantoju gintaro mēbeļu veikala pakalpojumus, pirmkārt, solīto termiņu vietā mēbeles tiek piegādātas citā (daudz garākā termiņā) , tas attiecas ne tikai uz mēbeļu piegādi, bet arīdzan uz telefona sarunām, ja tiek solīts, ka klientam tiks piezvanīts tajā vai citā laikā, tad arī ir jāzvana noteiktajā laikā, nevis jāgaida, kad klients pats pārzvanīs, tas rada maksimālu diskomfortu un ļoti stipri pazemina veikal Lojalitāti un uzticību klienta acīs, jo man, kā pircējam sadarbības laikā radās sajūta, ka veikalam nerūp klientu komforts un ērtība, otrkārt, informācijas par pasūtījumu no veikala puses ir maz un pastāvīgi nākas pašam zvanīt, varētu pat teikt “uzbāzties”, lai uzzinātu vismaz kaut kādu informāciju par pasūtījumu, treškārt, veikalam derētu veikt savu mēbeļu inventerizāciju un izpēti, lai vajadzības gadījumā sazinātos ar ražotāju un veiktu korekcijas mēbeļu konstrukcijās nākošajām mēbeļu partijām, jo uz doto brīdi konstrukcija ir neērta konstruēšānā un brīžīem pat nepārdomāta, kas rada ļoti lielu diskomfortu, līdz ar to rodas sajūta, ka mēbeļu izmaksas savai konstrukcijai un ērtībām ir pārāk augstas. Ceturtkārt, nebiju gaidījis, ka par novēlošanos un pakalpojuma nepilnīgu sniegšanu veikala darbinieki, kas pēc būtības ir veikala seja, pat nepadomās atvainoties, lai kaut vai radītu sajūtu klientam, ka klienta ērtība veikalam rūp, tādu es nesastapu, diemžēl.
Viennozīmīgi doto veikalu neiesaku mēbeļu iegādei, pats iepriekš biju iepircies gigant mēbeļu veikalā, izmantojis marguna un optimus mēbeļu veikalu pakalpojumus un saskāros tikai ar to pozitīvāko un profesionālāko attieksmi pret klientu, kas liek domāt, ka veikals tiešām ir labs un ka katrs cilvēks veikalam ir svarīgs un tādā veikalā labprāt atgriezīšos vēlāk, kad būs nepiecašams iegādāties kādu no mēbelēm savai dzīvojamajai platībai, tāpēc, ja domājat par mēbeļu iegādi kādā no veikaliem, nekādā gadījumā neizmantojiet gintaro (sia “ambersofa”) mēbeļu veikala pakalpojumus, jo sadarbības laikā saskarsieties ar diskomfortu, neprofisionalitāti no veikala darbinieku puses kā arī saskrsieties ar tādu problēmu kā pastāvīga nervu slodze un stress par preci, kuru pirkāt, jo man pašam ne vienu reizi vien galvā grozījās domas – pieteicu preces un interesanti, viņas tiks piegādātas vai nē, seVišķi, kad piegādē solītās 60 dienas jau sen ir aiz muguras un veikala personāls pat neidomājas piezvanīt un informēt, kas notiek ar pasūtījumu.
Комментарии (2)
Priekš kam dzīvojamā istabā ir vajadzīga gulta un naktsskapītis?
man tur palaimējās nopirkt galdiņu bez atsperēm.Prece nav pilnā komplektā. Vispār jau pats vainīgs, iepakojums bija saplēsts, bet darbinieks dievojās, ka galvenais ir saturs, nevis kartons.