Gintaro Mēbeles - Плохое обслуживание
Привезли и собрали товар после 21: 00 магазин уже не работал. Сразу сфотографировала и отослала в магазин фото бракованного подлокотника. Утром созвонились, обешали перезвонить когда свяжутся с директором. Тянули время обещаниями, что поменяют в итоге нагло отказали.
Labdien, cienījamā Natālija!
Jūs parakstījāt pieņemšanas-nodošanas aktu, gan arī aktu par atteikšanos no pretenzijām, ko lūdz parakstīt uzņēmums, kurš sniedz transporta, krāvēju un montāžas pakalpojumus, pēc izpildīto darbu pabeigšanas.
Tie ir dokumenti un parakstot tos, jūs, apliecinājāt, ka jūs, vizuāli apskatījāt, pārbaudījāt preci pirms pieņemšanas un jums nav pretenziju.
Sazinoties ar transporta kompānija, tās vadītājs, apliecināja, ka pēc dīvāna salikšanas, jums pretenziju nebija, ka arī brigāde, kura piegādāja jums preci, ienesa un salika to, nesaņēma ne aizrādījumu klātienē, ne zvanu no jums ar pretenzijām dīvāna pēc došanas prom no jums uzstādīšanas vakarā. Bez tam plaisa uz roku balsta ir viegli manāma vietā, ka apskatot dīvānu to nevar nepamanīt.
Tādējādi, mēs varam secināt, ka dīvāns tika piegādāts un uzstādīts bez bojājumiem, ka arī mums nav pamatojuma uzskatīt, ka dīvāns tika bojāts, uzstādīšanas laikā. Šajā gadījumā, mūsu uzņēmums neuzņemas atbildību par šo bojājumu.
Ka situācijas risinājums, varam piedāvāt jums noorganizēt dīvāna roku balstā maksas remontu.
Cieņā,
Administrācija
Gintaromēbeles.lv
+37129994067
[email protected]
Я вам написала в тот же день и отправила фото брака. Ваша администратор вкурсе как вы поступили.На вашей совести.
Комментарии (2)
Dīvāns un kompensācija ir saņemti.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību