Gido Gailis - Pasūtījumu neizpilde
Stāts ir par biškopības piederumu ražotāju/tirgotāju Gido Gaili, Bauskas rajona Īslīces pagastā (uzņēmums laikam saucas - Pinokio, vai kaut kā līdzīgi, jo preču piegādes jau noteikt bez pavaddokumentiem un kvītīm).
Gido regulāri pieņem pasūtījumus un sola cilvēkiem piegādāt pasūtītās preces - un reizēm tā sola katru dienu, sakot - rīt būs, bet paiet dienas, nedēļas, mēneši un ... no preces joprojām nav ne miņas, kaut arī solīts tiek nepārtraukti (rīt/parīt būs!)
Šim cilvēkam vārdā Gido nav nekādas mēra sajūtas, vai arī viņš kā bijušais policists joprojām uzskata, ka tikai viņš ir svarīgs un pārējie cilvēki ir tādas vien niecības, kurus var muļķot ar tukšiem solījumiem, kurus visdrīzāk šis omnipotentais (Gido, lūdzu papēti, ko šis vārds nozīmē, iespējams, ka tas Tev turpmāk palīdzēs izprast sevi un nemuļķot citus) kungs nemaz netaisās pildīt. Gido, varbūt iemācies vienkārši pateikt godīgi, ka kāds konkrētais pasūtījums Tev nav ekonomiski izdevīgs un Tu to arī nepildīsi! Vai Tev tiešām ir tik grūti pateikt "nē"? Saņemt taču dūšu un kļūsti godīgs attiecībā pret pircējiem, kuri visa cita starpā ir arī patērētāji un viņu tiesības no šādas Tavas negodīgās komercprakses aizsargā Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Tu domā, ka šie lauku ļaudis neviens neizdomās, ka var vērsties šajā institūcijā (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs) pēc palīdzības? Padomā par šo visu - tas ir tā vērts, lai Tu paanalizētu savu rīcību un attieksmi pret klientiem.
Добавить комментарий