Pēdējā laikā ir problēmas ar internetbanku, maksājumus atsaka, nauda pazūd. Zvanot uz informācijas tālruni, pat viņus sazvanīt nevar, un ja var tad jēdzīgu viņi neko nepasaka, tikai lai raksta vēstuli.
Viena no jēlākajām bankām, kuru es zinu!
Interesanti, cik viņu programmētāji ir izdzēruši, kad veidoja internetbanku? Neko bezjēdzīgāku neesmu redzējis!
muļķi Jūs esat. Esmu jau GE bankas klients vairākus gadus un nekad nav bijušas problēmas.
Nauda pazūd?? Neesi kaut ko iedzēris vai sašņaucies ko ? Nauda nepazūd tā pat vien. Paskaties savu transakciju vēsturi vai neesi ņēmis naudu citu banku bankomātos vai neesi iepircies ārzemēs... paskaities dziļāk nevis Te bļauj pa visu internetu.
Un internetabanka ir laba, nav nekādu sūdzību. Vienkārši nav Jums par ko piesieties banka vai arī esat kavējuši kādu līzinga vai kredīta maksājumu un tāpēc esat uzēdušies uz bankas... smiekls man nāk par Jums abiem diviem raudātājiem
Šitie mūdži pie filiāles likvidācijas ir likvidējuši arī daļu dokumentu. Man Alūksnes filiālē bija pilnvara rīkoties ar citas personas kontu, kad filiāli likvidēja un ierados kā norādīts Balvu filiālē, man rupjā formā atteicās izmaksāt naudu no noguldījuma - jo pilnvaras neesot. Tad nu sanāk ka man cita nav ko darīt, kā braukāt šurpu - turpu . Lai cik tas dīvaini nebūtu man tas maksā naudu.
Saprotu, ka viņi tagad zaudē klientus un šādā veidā aizkavē naudas izmaksas. Neiesaku šo banku jo viņiem procentu likmes arī viszemākās. Tādēļ jau visi mūk prom
Par GE Money man ar banku nav bijušas problemas, bet ar krapniekiem gan, atsūtīja man epastu itkā no bankas, bet
izrādījās ka tā e-pasta vēstule nebija no bakas gribēja no manis
izkrāpt pieejas kodus uzmanieties ar līdzīgām vēstulēm .
Oi, es arī tiko "izbesījos" ar to internetbanku- vadu pareizu lietotājvārdu, paroli, kodu kartes numuru-šī man visu laiku-nepareiza parole, nepareiza parole, bet es 100 % zinu savu paroli!!!Jau 2.reizi nobloķē internetbanku.Stulbums!!! Pirmdien iešu un teikšu viņiem-atā!!!Ja nevajag klientu-man ar bez viņiem slikti neklāsies!
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (5)
Viena no jēlākajām bankām, kuru es zinu!
Interesanti, cik viņu programmētāji ir izdzēruši, kad veidoja internetbanku? Neko bezjēdzīgāku neesmu redzējis!
muļķi Jūs esat. Esmu jau GE bankas klients vairākus gadus un nekad nav bijušas problēmas.
Nauda pazūd?? Neesi kaut ko iedzēris vai sašņaucies ko ? Nauda nepazūd tā pat vien. Paskaties savu transakciju vēsturi vai neesi ņēmis naudu citu banku bankomātos vai neesi iepircies ārzemēs... paskaities dziļāk nevis Te bļauj pa visu internetu.
Un internetabanka ir laba, nav nekādu sūdzību. Vienkārši nav Jums par ko piesieties banka vai arī esat kavējuši kādu līzinga vai kredīta maksājumu un tāpēc esat uzēdušies uz bankas... smiekls man nāk par Jums abiem diviem raudātājiem
Šitie mūdži pie filiāles likvidācijas ir likvidējuši arī daļu dokumentu. Man Alūksnes filiālē bija pilnvara rīkoties ar citas personas kontu, kad filiāli likvidēja un ierados kā norādīts Balvu filiālē, man rupjā formā atteicās izmaksāt naudu no noguldījuma - jo pilnvaras neesot. Tad nu sanāk ka man cita nav ko darīt, kā braukāt šurpu - turpu . Lai cik tas dīvaini nebūtu man tas maksā naudu.
Saprotu, ka viņi tagad zaudē klientus un šādā veidā aizkavē naudas izmaksas. Neiesaku šo banku jo viņiem procentu likmes arī viszemākās. Tādēļ jau visi mūk prom
Par GE Money man ar banku nav bijušas problemas, bet ar krapniekiem gan, atsūtīja man epastu itkā no bankas, bet
izrādījās ka tā e-pasta vēstule nebija no bakas gribēja no manis
izkrāpt pieejas kodus uzmanieties ar līdzīgām vēstulēm .
Oi, es arī tiko "izbesījos" ar to internetbanku- vadu pareizu lietotājvārdu, paroli, kodu kartes numuru-šī man visu laiku-nepareiza parole, nepareiza parole, bet es 100 % zinu savu paroli!!!Jau 2.reizi nobloķē internetbanku.Stulbums!!! Pirmdien iešu un teikšu viņiem-atā!!!Ja nevajag klientu-man ar bez viņiem slikti neklāsies!