Ja godiigi, tad arii es uzskatu, ka Ge ir pats neizdeviigaakais, jo man bija gandriiz taada pati situaacija, tikai man procentu likmee paraadiijaas 45.8%.
vot, vot, v nachale razberites s terminologiej! chto est sadardzinajums gada, a chto est kopeja efektiva procentu likme! legche vsego obvinjat kogda sam nekompetenten
Butu priecajusies, ka vienreiz kads norada realos procentus! Tas tacu pilnigi normali! visur pasaule "atra nauda" ir darga. toties tu to vari dabut atri, bez kilas utt. Par to ari maksa. Ja skiet, ka kautkas cits ir izdevigaks- uz preiksu!
Ge Money ir ļoti ?interesanta? firma: filiāle Valmierā, atrodas kultūras namā 3 stāvā divās maziņas istabiņās, strādā divi cilvēki. Viens vīrietis nobarojies kā ruksis, nevīžīgā skatā, sēž, laiž siekalas pār lūpai un čato internetā, otra sieviete, ar govju acīm runā ar tevi , tā it kā tu būtu viņai kabatā iečurājis. Paskatās uz tevi, paklikšķina datoru un saka lai nākot rīt. Pie tā visa pamēģini atgriezt naudu pirms termiņa, tas taču nav iespējams un vai kaut kur līgumā parādās sadale pa mēnešiem ar vel neapmaksātu summu un procentiem??? Kredīts ? ir tāda pati prece kā visi pārējie, un pirms to ņem vajadzētu zināt cik tā tieši viņš maksā. Valmierā papilnam kredītu firmu, kur apkalpošana ir daudz laipnāka un līgumi liekas godīgāki, arī bankas dod kredītkartes. Nesaprotu, kāpēc jāiet uz kaut kādu ?bodīti pagalmā? kad blakus atrodas lielveikals???
Vēlos visus darīt zināmus ka centrālajā pastā Rīgā apkalpo ātri bet man liekas aizmirst nosūtīt pieteikumus!Piemērs:draudzene noformēja stacijas tunelī pieteikumu.GE darbiniece saka ka aizdevumu apstiprināja centrālais ofis un aiznesiet pieteikumu uz centrālo pastu jo viņai nav faksa.Viss O.K nes,pieņem saka gaidiet stundu.Gaidam pusotru stundu nav atbildes!Ejam jautājam,atbilde- piemirsa nosūtīt!?Bet tas teikts ar tādu intanāciju it kā viņa aizdevumu dod no savas kabatas.Beigās sagaidīja un iedeva.Man vēl interesantāk sanāca.Aizgāju uz centrālo pastu pieteikties.Pieņem laipni,viss O.K.Saka stundas laikā gaidiet atbildi.Gaidu divas,trīs nekā!Braucu mājās un rakstu e-meil no viņu lapas ka tāda problēma,nav ne Jā ne Nē.Lapā paskaidrojums:gaidiet atbildi 48 st.laikā.Ticiet vai nē bet to atbildi uz e-meil gaidu joprojām!Es domāju ka visos uzņēmumos ir un būs pārpratumi.Kļūdas rodas jo ir cilvēka faktors kas tās izraisa.Iešu vēlreiz un domāju ka šoreiz viss būs pilnīģā kārtībā.Jā, par tiem procentiem,likmēm!Neviens neliedz pirms ņemt kredītu griezties pie jurista!!!Atcerieties,Labs kantoris sevi bieži nereklamē!Paldies:)
Es skaitos Ge Money Zelta klients, visu laiku saņemu visādus piedāvājumus, nāciet, ņemiet. Nu lūk, izdomāju ka paņemšu autolīzingu. Nokārtoju, patīkami ātri bez problēmām. godīgi maksāju nu jau 1, 5 gadu, tagad nedaudz uztraucos par kredītu. Aizgāju uz banku parunāt, lūdzu dot iespēju pagarināt kredīta termiņu, jo šobrīd ir iespējams auto kredīts uz 8 gadiem, sākotnēji paņēmu uz 6 gadiem.
tātad ar visu zelta statusu, saņēmu striktu atbildi, lai nemaz nemēģinu rakstī šādu iesniegumu, jo tādas iespējas nav!!!
Cik es sapratu no bankas darbienieces, ka nekādu iespēju grozīt līgumu nemaz nav!!! Vai tiešām banka nerūpējas par saviem klientiem?????
Pamēģini pieteikties darbam ge money, kur jau sen zināms kuru ņems un pārējie losīši sēž un gudri izsaka savas domas par uzņēmuma uzlabošanu..un zaudē 2h
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (8)
Ja godiigi, tad arii es uzskatu, ka Ge ir pats neizdeviigaakais, jo man bija gandriiz taada pati situaacija, tikai man procentu likmee paraadiijaas 45.8%.
vot, vot, v nachale razberites s terminologiej! chto est sadardzinajums gada, a chto est kopeja efektiva procentu likme! legche vsego obvinjat kogda sam nekompetenten
Butu priecajusies, ka vienreiz kads norada realos procentus! Tas tacu pilnigi normali! visur pasaule "atra nauda" ir darga. toties tu to vari dabut atri, bez kilas utt. Par to ari maksa. Ja skiet, ka kautkas cits ir izdevigaks- uz preiksu!
Esmu ņēmis kredītus visādiem pirkumiem dažādās kompānijās un nevarētu teikt, ka gada procenti diži atšķirtos. Visi ir vienlīdz lieli augļotāji
Ge Money ir ļoti ?interesanta? firma: filiāle Valmierā, atrodas kultūras namā 3 stāvā divās maziņas istabiņās, strādā divi cilvēki. Viens vīrietis nobarojies kā ruksis, nevīžīgā skatā, sēž, laiž siekalas pār lūpai un čato internetā, otra sieviete, ar govju acīm runā ar tevi , tā it kā tu būtu viņai kabatā iečurājis. Paskatās uz tevi, paklikšķina datoru un saka lai nākot rīt. Pie tā visa pamēģini atgriezt naudu pirms termiņa, tas taču nav iespējams un vai kaut kur līgumā parādās sadale pa mēnešiem ar vel neapmaksātu summu un procentiem??? Kredīts ? ir tāda pati prece kā visi pārējie, un pirms to ņem vajadzētu zināt cik tā tieši viņš maksā. Valmierā papilnam kredītu firmu, kur apkalpošana ir daudz laipnāka un līgumi liekas godīgāki, arī bankas dod kredītkartes. Nesaprotu, kāpēc jāiet uz kaut kādu ?bodīti pagalmā? kad blakus atrodas lielveikals???
Vēlos visus darīt zināmus ka centrālajā pastā Rīgā apkalpo ātri bet man liekas aizmirst nosūtīt pieteikumus!Piemērs:draudzene noformēja stacijas tunelī pieteikumu.GE darbiniece saka ka aizdevumu apstiprināja centrālais ofis un aiznesiet pieteikumu uz centrālo pastu jo viņai nav faksa.Viss O.K nes,pieņem saka gaidiet stundu.Gaidam pusotru stundu nav atbildes!Ejam jautājam,atbilde- piemirsa nosūtīt!?Bet tas teikts ar tādu intanāciju it kā viņa aizdevumu dod no savas kabatas.Beigās sagaidīja un iedeva.Man vēl interesantāk sanāca.Aizgāju uz centrālo pastu pieteikties.Pieņem laipni,viss O.K.Saka stundas laikā gaidiet atbildi.Gaidu divas,trīs nekā!Braucu mājās un rakstu e-meil no viņu lapas ka tāda problēma,nav ne Jā ne Nē.Lapā paskaidrojums:gaidiet atbildi 48 st.laikā.Ticiet vai nē bet to atbildi uz e-meil gaidu joprojām!Es domāju ka visos uzņēmumos ir un būs pārpratumi.Kļūdas rodas jo ir cilvēka faktors kas tās izraisa.Iešu vēlreiz un domāju ka šoreiz viss būs pilnīģā kārtībā.Jā, par tiem procentiem,likmēm!Neviens neliedz pirms ņemt kredītu griezties pie jurista!!!Atcerieties,Labs kantoris sevi bieži nereklamē!Paldies:)
Es skaitos Ge Money Zelta klients, visu laiku saņemu visādus piedāvājumus, nāciet, ņemiet. Nu lūk, izdomāju ka paņemšu autolīzingu. Nokārtoju, patīkami ātri bez problēmām. godīgi maksāju nu jau 1, 5 gadu, tagad nedaudz uztraucos par kredītu. Aizgāju uz banku parunāt, lūdzu dot iespēju pagarināt kredīta termiņu, jo šobrīd ir iespējams auto kredīts uz 8 gadiem, sākotnēji paņēmu uz 6 gadiem.
tātad ar visu zelta statusu, saņēmu striktu atbildi, lai nemaz nemēģinu rakstī šādu iesniegumu, jo tādas iespējas nav!!!
Cik es sapratu no bankas darbienieces, ka nekādu iespēju grozīt līgumu nemaz nav!!! Vai tiešām banka nerūpējas par saviem klientiem?????
Pamēģini pieteikties darbam ge money, kur jau sen zināms kuru ņems un pārējie losīši sēž un gudri izsaka savas domas par uzņēmuma uzlabošanu..un zaudē 2h