Gan Bei - Piegādātajā ēdienā stikli
Ēdot uz mājām pasūtīto ēdienu, atradām tajā stiklu. Atlikušo ēdienu, protams, izmetām, tomēr, tā kā daļa bija jau apēsta, satraucāmies, ka vēl kāds stikla gabals nepamanot varētu būt apēsts un radīt veselības problēmas. Rakstījām gan bei, lai pārbauda un apliecina, ka tas ir vienīgais un varam nesatraukties par savu veselību. Vienīgais, ko saņēmām no gan bei bija atvainošanās, bez jebkāda apliecinājuma un apgalvojums, ka nekas tamlīdzīgs nenotiks, tas gan ir apgalvojums bez jebkāda seguma - ja uzņēmuma neesošā vai katastrofāli neefektīvā kvalitātes vadības sistēma pieļauj, ka šāds gadījums noticis vienreiz (bez tam skatījos atsauksmēs, ka tas nav vienīgais) , tad ir pilnīgi skaidrs, ka tas notiks arī atkārtoti.
Uzņēmums ļoti mērķtiecīgi gribēja kārtot jautājumu telefoniski (visticamāk, lai atrunātos un nebūtu fiksēti nekādi apliecinājumi par viņu vainu) , lai arī mēs komunicējām tikai e-pastā ar mērķi to uzrādīt, ja būtu jārisina ar veselības problēmām saistīti jautājumi, ko radījuši ēdienā esošie stikli.
Tā nu par nenotikušu maltīti un sabojātu dienu, raizējoties par savu veselību samaksājām 30+ eur. Gan bei, acīmredzot, uzskata ka viņiem pienākas maksa par nenotikušu maltīti, kas apdraud klientu veselību, jo neuzskatīja, ka tam vajadzētu kompensēt mums šos izdevumus, lai gan nekad mūžā nevienā restorānā uz vietas nebūtu maksājusi par šādu ēdienu.
Комментарии (1)
:D nu autors :D