РешеноGan Bei - Serviss
Atnācām šodien 05.05.22 paēst Gan Bei restorānā, kas atrodas galleria Rīgā.
Mūsu galdiņa viesmīle sākumā likās laipna un patīkama, tad paldies par to, ka viņa piedāvāja paņemt ēdienu kopā ar tēju pēc īpaša restorāna piedāvājuma. Bet, izņemot to, attieksme bija ļoti viduvēja, likās, ka negrib mūs tur redzēt, un principā klausīties, runāt ar mums.
Diemžēl mums atnestā “tēja” izrādījās tikai nedaudz silts ūdens, kurā pat nekas nevarēja uzvārīties. Visu laiku viesmīle nepienāca pie mums ne reizi, lai pat vienkārši pajautātu, vai viss ir kārtībā, un nebija iespējas pajautāt, piemēram, par tēju.
Lai gan ēdieni netika pasniegti uzreiz pēc pagatavošanas, ko varēja saprast arī pēc temperatūras, tas bija garšīgas.
Beigās lūdzām sadalīt rēķinu, sākām skaidrot, ka tikai vienu no ēdieniem vajadzētu atdalīt citā rēķinā, bet viesmīle mūs neklausīja, teica "jā, viss skaidrs", un beigās rēķins netika sadalīta, kā vajadzēja. Pašā sākumā mums pat ar nicinājumu jautāja: "es ceru, ka jūs nesadalīsiet rēķinu? "
no pusdienām restorānā Gan Bei vienmēr ir labi iespaidi, bet šoreiz tie bija diezgan nepatīkami.
Labdien!
Paldies, ka atstājāt komentāru.
Atvainojamies par radušos situāciju mūsu restorānā.
Katrs viesis mums ir svarīgs, tāpēc būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet šo informāciju un savus kontaktus uz [email protected], lai varam sazināties ar Jums šajā sakarā.
Būsim pateicīgi par Jūsu atsaucību.
Paldies,
Gan bei
Комментарии (6)
никогда не умели и не умеют готовить суши,все разваливаются,рис недоваренный,продукты не понятно какой свежести!-000000000000000/10
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Rēķinu dalītāji🤦♂️ Zolīdi ir paziņot uzreiz.
Viesmieļiem nav javelta savs laiks jums, lai gan ir dārgas iestādes, kur to dara.
Mēs neprasām no viesmīļa īpašu uzmanību vai daudz viņas laika. Tā bija tikai pirmā reize šajā restorānā, kad netika ievērots banālais standarts, pārliecināties, vai viesim ar ēdienu un dzērienu viss ir kārtībā, kā arī pārliecināties, piemēram, kā sadalīt rēķinu. Plus jautājums par to, ka netika pārbaudīts, kādu dzērienu viņi mums atnes. Pirmo reizi viesmīle, kura necentās būt viesmīlīga.
В Ориго обслуживание так себе, там не зают русский язык. Пришлось ждать в субботу счёт 30-35 минут, и то обслуживающий оффициант видимо про меня забыла. Подошла сама и попросила счёт. Но так если про осталтных забывать то кто-то и нечестных клиентов могут уйти в тихоря и не заплатить и надо замечаиь клиентов кто не оплатив, так как у лбдей тоже есть свои дела кроме того как пол часа сидеть ждать счёт. 😃