Gan Bei Alfa
Šodien sapulcējāmies 6māmiņas ar mazuļiem ratiņos, pastaigājāmies, un izlēmām paēst GanBei Alfā. Oficiants Igors ieraugot mūs, sāka māt ar rokām, un teica, ka šeit mēs nākt nedrīkstot, jo traucēšot viņa klientiem (aizņemti bija 3-4 galdiņi). Bijām tik izbrīnītas un aizskartas, ka devāmies prom. Secinot, ka tomēr gribas suši, ieņēmām vietas pie ātrajām ēstuvēm, un es gāju aprunāties, vai iespējams pienest ēdienu no GanBei. Administratore jau piekrita, kad pieskrēja oficiants Igors un atkal uzbāzās, ka ar ratiņiem šeit nav ko darīt (jāpiebilst, ka bijam tur tagad tikai 2as, un iepriekš tur biju ēdusi ar visu mazuli un ratiņiem). Teicu, lai netraucē, un pajautāju, vai tas ir normāli, ka mūs dēļ bērniem met laukā no restorāna??? Igors iekarsa un uzsvēra vēlreiz, ka mēs traucējot viņa klientiem, uz manu jautājumu, vai tad mēs neesam klienti, atbilde bij, ka mēs traucējam. Jautāju administratorei, vai tā ir normāla attieksme, gribu runāt ar direktoru, man atbildēja, ka direktors zinot, ka visi zin, par "problēmu Igors". Nu nācās ar asu vārdu apmaiņu apklusināt uzmācīgo Igoru.Paldies gan citam oficiantam, kurš mūs apkalpoja, un administratorei, kura piekrita, ka ēdam ārpus ēstuves :))Esmu sašutusi un esmu par to, lai tādi "igori" šādās iestādēs nestrādātu :(((
Комментарии (3)
Kada restorana jus redzejat Klientus ar ratiniem!?Ja gribas sushi strada piegade.
Kaa tad ka redzeejam:)) mees pashi biezi pusdienojam Gan bei restorana alfaa ar beernu ratos :) un nesaskatu tur neko briesmiigu.
Tikko centos paēst vakariņas "Gan Bei", Tc "Alfa". Viesmīļi fui. Netīrs galds var tikt arī noslaucīt, bet kad viesmīlis uz tās izlijušas mērces un drupačām no sākuma uzlika ēdienkarti, bet pēc tam uzstājīgi gribēja uzlikt paliktni pat nenoslaukot, es piecēlos un aizgāju prom.