РешеноFoodout.lv - Slikts serviss
Pilnīga laža, tikai sabojāts vakars! Plkst.18: 10 veicu ēdienu pasūtījumu! Plkst. 21: 20 man operators atzvana un saka ka pasūtījumu nav iespējams veikt un piedāvā 15% atlaidi nākamajam pasūtījumam! Jūs ko ņirgājaties? !? ! Mājas lapā norādīts ka tiks piegādāts 1.50h laikā! Pilnīgas muļķības!
Жалоба успешно разрешена
trigers
15.02.2018
Paldies vadība atzvanīja un atvainojās! Problēma atrisināta!
Комментарии (3)
Jāskatās kalendārā un jādomā ar galvu, kad pasūti rijamo, piemēram, 1.septembrī, 14.februārī vai 8.martā. :D Tad nebūs jāpaliek tukšu vēderu un jāsūdzas!
Pasūtijums tika pieņemts,viņš netika piegādāts. Un par taviem teiktajiem datumiem citas kompānijas norāda savās mājas lapās! Vēl pie tam atnāk e-pasts un sms par noteikto laiku 1.5h.
Jā Foodout šādas nejēdzības notiek jau sen, jo viņi reāli pieņem vairāk pasūtījumu, nekā pārpildītās ēstuves spēj piedāvāt. Īpaši jau tas attiecas uz laikiem, kad restorāni jau tā ir pilni, kā piem. svētkos un brīvdienās.