OPTIKA FIELMANN - AEVITA DEKSNE
2.julija2012.g. optika ieradas itka ieredne AEVITA DEKSNE,kas velejas pasutit brilles. Arsts merija acuspiedienu ar bezkontakta tonometru,sakuma neparadijas skaitli, merijums tika atkartots, tad sakas pats interesantakais,paciente izlamaja personalu par debilu, piecelas un piedraudeja,tik nav saprotams par ko. Pirmo reizi optika nakas sastapties ar sadu "ieredni". Pesonals ir neizpratne par sadu neadekvatu ricibu. Varbut verojama pilmeness ietekme?
Комментарии (10)
Sūdzība nav par Optiku, bet šoreiz par klienta uzvedību tajā. Ierēdni sauc AIVITA DEKSNE, viņa sabiedriskās vietās uzvedās kā prasts traktorists, apsaukājot cilvēkus, kas mēra acs spiedienu ar nekaitīgu, nesāpīgu, bezkontakta acu spiediena mērinstrumentu, ir vajadzīgi 3 mērījumi. Vai šādi Latvijā ir ierēdņi? Vai viņas darba devējs zina par šo gadījumu. Domāju, mums ir daudz inteliģentāki kandidāti uz ierēdņu darba vietām.
Sūdzība galīgi sviestaina. Ja es te tagad sākšu sūdzēties par saviem klientiem, un vēl jo vairak, ja sākšu rakstīt viņu vārdu, uzvārdu - tas būs uzņēmuma augstākās pakāpes kaungals!!! Kā var vispār kaut ko tādu atļauties!!! Fielmann reklāma šajā gadījumā ir galīgi negatīva!!! Fiuj, kauns darbiniekam, kurš šito ir uzrakstījis...
nu, pēc šāda teksta jūsu bodē iet tiešām negribas, paši neprofesionāli (ja jau nevarēja izmērīt vai aŗi nesaprata, ka jāinformē pircējs, ka bus vairāki mērījumi vajadzīgi) un tad vēl klientu lamā internetā saucot vārdu un uzvārdu (tas ir pārkāpums vispār), ļoti nekorekta un pretīga veikala rīcība.
cien.U.Zemmers!
Nejauši interneta vietnē pr sevi atradu aizskarošu informāciju. Ne velti ir tāds teiciens - labākā aizstavība ir uzbrukums!
Jūsu raksts atbilst daļējai patiesībai. Jā, es griezos Jūsu iestādē ar vēlmi iegādātis brilles. Jebkurš sevi cienošs uzņēmējs, diemžēl, neizpauž informāciju par saviem potenciālajiem klientiem.Ko jūs ar šo gribējāt panāk? Tikai to.ka klienti turpmāk padomās vai iegriezties jusu iestādē! Sitauācija bija pavisam savādāka - par Jūsu iestādes acu ārsta profesionalitātes trūkumu liecināja fakts, ka viņas pirmais jautājums bija - un jūsu vecumā vēl nav brilles??? Mani bažīgu darīja fakts- vai tiešām es savu redzes pārbaudi uzticu cilvēkam, kas ir šīs iestādes darbinieks, jo nebija darbiniecei nekādu pazīšanās zīmju - vārda, uzvārda u.c informācijas . Pirmās nepatīkamās fiziskās sajūtas izbaudīju, kad darbiniece noregulējot acs spiediena mērāmo aparātu "iebrauca" labajā acī, kura sāka asarot. Tad sākās mērījumi- neskaitāmas reizes vienā acī ( vismaz 7 reizes) tika vikta acs spiediena mēŗīšana (iešaušana) . Pacietīgi ļāvos procedūrai, taču mērījuma rezultāti izpalika ( aparāts tos vienkārši neuzrādija). Kad neko neuzrādija, tā saucamā acu ārste, pārgāja pie otras acs mērījumiem.Tajā arī ne mazāk kā 7-9 rizes tika "'iešauts"', bet mērījumu nebija! Abas acis nepatīkami sūrstēja, asaroja, ārstei lūdzu salveti, kuru man nevarēja piedāvāt!? Sapratu, ka nevaru ilgāk pakļaut savu redzi eksperimentiem, piecēlos un izticu pretenzijas pardarbinieka profesionalitāti. Lūdzu nosaukt savu vārdu, uzvārdu, pie kā no iestādes vadība man griezties par neapmierinošo procedūru. Netika saņemta atbilde, darbiniece ignorēja manu jautājumu. No darbinieces nesaņēmu atvainošanos par neveiksmīgo mērījumu veikšanu un man fizisko sāpju nodarīšanu. Vēlējos šo pašu informāciju noskaidrot pie veikala pārdevējas-kasieres (pagrabstāvā), taču viņa bija tika aizņemta un knapi varēja saprast ko klusi notica, tik, ka viņai kaut kas tur kases aparātā esot sabojājies. Iespējams, ka acu spiediena mēramajam aparātam arī bija kāds tehnisks bojājums, ka pēc tik daudziem mēģinājumiem neuzrādīja rezultātu??? Visu atlikušo dienu acis sūrstēja, bija apsarkušas un asaroja. Bija jātērē nauda acu pilieniem.
Cien.U.Zemmers! Ļoti gaidu atvainošanos par neprofeionalitāti, Jūsu dezinformāciju un man sagādātajām nepatīkamajām izjūtām apmeklējot Jūsu iestādi!
Ar cieņu A.Deksne.
Cien. Deksnes kundze! Atvainojos par pārdzīvoto optikā "Fielmann". Cerams, ka nākošreiz, mērot acs spiedienu Jums nebūs tik nepatīkamas izjūtas. Manā 26 gadu ārstes praksē Jūs esiet unikāls gadījums, kura ļoti emocionāli uztver gaisa plūsmu acī. Par neglītajiem vārdiem es Jums piedodu un atvainojos arī savu kolēģu vārdā, kas ir Jūs aizskāruši.
Ar cieņu oftalmoloģe Daiga Auziņa.
Ir tāds labs teiciens: "nemētājies ar akmeņiem, ja pats dzīvo stikla mājā". Varbūt Fielmann optikas darbiniekiem to nebūtu nācis par sliktu apdomāt, pirms rakstīt sūdzības par klientu (kas šķistu nekorekti un neprofesionāli pat tādā gadījumā, ja sievietes uzvedība būtu bijusi pavisam bez kāda iemesla). Nespēju iedomāties, kāds šai sūdzībai bija mērķis, katrā gadījumā sanākusi tikai anti-reklāmiņa minētajam veikalam.
Tomēr, izskatās, ka Jūsu veikalu neizvēlēšos, jo uzskrēju šai savādai diskusijai sūdzības.lv kad meklēju atsauksmes par Jūsu veikalu.Domāju, ka šoreiz tā ir antireklāma pašam veikalam. Klienti protams ir dažādi un ir ari briesmīgi klienti, bet par to skaļi bļaut - diez vai palīdzes un sapratīs.
Kā arī, domāju, ka nebija korekti izpaust klienta vārdu un uzvārdu, tas likās kaut kā neprofesionāli.
Daiga Auziņa!
Jūs "'it kā atvainošanās" turpināt izsmiet pacientu un norādīt uz viņa nepilnībām! Jūs lieliski apzināties, ka esat pārkāpusi ārsta ētiku un personas datu aizsardzību. Kā noskaidroju Jūsu iestādē, tad Jūsu atvainošanās bija jāsāk ar - es, Daiga Auziņa, zem sveša, SIA Fielmann neeksitējošas personas vārda, emociju vadīta, ievietoju www.sudzības.lv aizskarošu informāciju par A.Deksni. Kā ārste esmu pārkāpusi ārsta ētiku un izpaudusi informāciju, ka tāda perona ir griezusies pie acu ārsta ( oftalmologa). Kā arste, Jūs, izraisījāt konflikta situāciju! Jūs bijāt augsprātīga, kaut gan ārstam saskarsmē ar pacientu ir JĀBŪT KOMPETENTAM, ZINOŠAM, ATBILDĪGAM, PIEKLĀJĪGAM, PACIETĪGAM, TAKTISKAM, ATVĒRTAM UN VIRZĪTAM UZ SADARBĪBU. SASKARSMĒ ARPACIENTU NEPIEĻAUJ FAMILIARITĀTI, VAĻĪBU UN PAVIRŠĪBU!
A.Deksne.
Vai ši ir viena un tā pati acu ārste??????????????????????????????
Lasīt visas sūdzības par Acu ārste Daiga Auziņa
Acu ārste Daiga Auziņa
Publicēja: FIELMANN nosūtīt e-pastu Nov 27, 2011
Acu ārste Daiga Auziņa
Informācija par kompāniju:
Acu ārste Daiga Auziņa
Rīga
Brīvības /Gertrūdes
Liels sveiciens acu ārstei DAIGAI AUZIņAI !!!
Un lai viņa turpina strādāt tik pat NEKVALIFICĒTI !!!
Medicīniskāi apskatei vajadzēja būt bezmaksas akcijas dēļ, bet atnakot izrādās ka apskate ir maksas. Acu Ārsti nav kvalificēti. Un pat savā dzimtā valodā neprot pareizi izteikties. Izmanto medikamentus nezinot par blakus effektiem. Bērnam tika doti pilieni no kuriem acis kļuva asiņaini sarkani. Ārste nezinot šīs paradibas celoņus un nav pretlīdzekļu. Vienīgais ko viņa spēja pateikt ka tas pāries. Piedāvāja pamēģināt vel līdzekļus sakot ka VARBŪT pāries. Man nācās vel skriet uz aptieku pirkt bērnam pretlīdzeklus. Terēt naudu par medikamentiem un vel par šo "bezmaksas apskati". Pirms pilieniem tika apsolīts ka recepte priekš brillēm tiks izrakstīta un uzreiz tās sāks taisīt. Bet pēc pilieniem apgalvoja ka neko nevar pateikt. Nezin kas ar acīm un saka lai nākot atpakaļ pēc nedēļas un tikai pēc gandrīz mēneša būs brilles. Un ārste vel draudēja ka varam iet prom pie cita ārsta ja kaut kas nepatīk, jo viņai nākošā pieņemšana 9.decembrī.
Daigiņ, suņi rej, bet karavāna iet tālāk, atceries šo sakāmvārdu un turpini būt tikpat laba un laipna pret cilvēkiem, nelasi ķengas un melus, daudzi ir Tev pateicīgi. Draugi.