Fielmann - Slikts serviss t/c Origo
Fielmann saviem klientiem piedāvā bezmaksas notīrīt pie viņiem pirktos brilles ultraskaņa. Kad eju garam un ir laiks reize x mēnešos, ienācu viss ir super. Bet jauna salona t/c Origo strādā personāls, kurš “labāk par pašu klientu” zina, cik stipri brillēs ietvaram vajag būt sakrevētiem! Pirmo reize tas bija septembrī vai oktobrī, es jau īsti neatceros… iegāju, palūdzu notīrīt brilles un es kaut kā neesmu pievērsis uzmanību, ka pārdevējs sāka kaut ko skrūvēt, jo viņi taču speciālisti! Bet pēc kāda laika sapratu, ka tas pārdevējs saskrūvēja, manu brilles ietvaru tā ka brilles man sāka spiest! Nākamajā darba diena biju spiest aizbraukt uz galveno salona veikalu brīvības iela, lai viņi atskrūvē man atpakaļ. Brīvības veikala pārdēvēji bija šoka, jo nesaprata kurš un priekš kam tik stipri visu saskrūvēja.
Es jau aizmirsu par šo gadījumu, bet pagājušā svētdiena ap 12: 00 iegāju vēlreiz iegāju origo fielmann veikala… labi, ka viņa brilles tīrīja, man acos priekša… jo arī šī “gudra” pārdēvēja paņēma rokas skrūvgriezis vēlējas pieskrūvēt ietvaru. Kad pateicu viņa ka nevajag, viņa nesaprata to! Biju spiest pacelt balsi jo šī vecene nesaprata no pirmās reizes, ka nevag skrūvēt ietvaru. Un šeit rodas jautājums ka tika apmācīti origo darbinieki kuras nezina/nesaprot ka brilles ietvars regulējas katram cilvēkam individuāli! Neiesaku fielmann optiku t/c Origo, jo viņi nezinu elementāras lietas tad ka viņi pārdot un iesākt cilvēkiem brilles!
Iepriekš vairākas reizes esmu biju brīvības, Rīga Plaza un Akropolis un nevienu reize darbinieki nemēģināja pieskrūvēt ietvaru.
Mana skatījuma ja darbinieks redz/uzskata ka vajag kaut ko pieskrūvēt, tad sākuma par to vajag uzjautāt brilles īpašnieka!
Комментарии (1)
Interesanti! Esmu Fielmann klients un nekad nav bijušas pretenzijas, salīdzinājumā ar citām firmām. Ilgi domāju, ko tur var pieregulēt, ja nu vienīgi skrūvīti ciešāk pievilkt, lai stikliņi neizkrīt, vai turētājs un degunkniebis nepazūd. Būtu labi, ja vēl trešdaļu piliena līmi iepilinātu skrūvīšu fiksācijai.
Pēdējās brilles ko pasūtīju patrāpījās īstas. Ar pretnobrāzumu pārklājumu. Reizēm metinu, fleksēju, nokrīt brilles,- un ne skrambiņas stiklā. Jau trešais gads. Mazs akmentiņš Fielmann dārziņā,- iepriekšējie skrāpējās. Bet man svarīgi ir noturīgas brilles. Kā nekā meistaram jābūt skaidrām acīm.
To izskaidroju ar to ka firmas vēlas piepelnīties. Lētais aizstāj dārgo! Kā būtu ja metāla skrūvju vietā es skrūvētu plastmasas skrūves un samaksu ņemtu, kā zelta vērtībā. Nav smuki tā. Viss maksā tik, cik tas maksā. Un kvalitātei jābūt samērīgai ar cenu.