Fielmann, optika - Slikta attieksme
Sveicināti.
Vēlos padalīties par optometristes attieksmi, arī par vadītājas nekompetenci Fielmann tirdzniecības centrā Alfa. Pagājušogad arī bija nekāda attieksme, bet nu labi, noriju to " krupi", jo tur uzvedas tā it kā viņas visas būtu karalienes!
Esmu kliente kopš pagājušā gada jūnija un vēlējos pārbaudīt redzi un pasūtīt jaunu briļļu ietvarus un lēcas, par cik redze palikusi sliktāka.
Pieteicos pie acu ārsta, pārbaudīja un it kā ok, bet kad pārbaudīja, sapratu ka vajadzēja savādāk novērtēt attālumu, vai to vērtē, kad skaties taisni, vai, kad skaties uz leju, tam arī ir nozīme kādas lēcas tomēr būs piemērotas, es to tikai beigās sapratu, kad piedāvājums tika izteikts, Saka, ka vajadzīgas 2 veidu lēcas, lai spētu izmantot darbam kā arī pie datora. Protams, apjukums, neapmierinātība, es nepiekritu, jo man likās ka tas neder, ka man vajag vairāk darbam un arī pie datora, bet ar vienām lēcām. Tās, ko it kā man nozīmēja, ilgstoši pie datora neder. Paprasīju, lai vēlreiz pārbauda, ja mēs no savādāka skatpunkta pārbaudītu, tas principā netika piedāvāts. Tikai ko viņa Saka, tikai tas ir pareizākais, nu ja nederēs, tad jau varēs samainīt.
Man ir slikta pieredze ar tām daudzfunkcionālajām, tpc es atteicu. Acu optometriste, jauna, tieva ar brillēm, jā, vārdu nepajautāju, biju uztraukusies. Vadītāja gāja runāt ar savu darbinieci un no sāniem viņas sejas mīmiku redzot saviebjam, smīnēdama, sarunājas, ka es tik neapmierināta.
Lūk, kāda ir vadītājas un darbinieka kompetence pret pircēju.
Tātad nav vadītājas līmenis tik augsts, ka nespēj paslēpt sejas mīmiku, kuru es pamanīju, kad sarunājas ar optometristi? Kas vispār tur notiek? ! Kāds ir vadītājas līmenis un kāds ir darbinieku līmenis? Tiešām nesaprotu, kāpēc tad jāstrādā tur, ja nespēja veikt katram savu pienākumu.
Izgāju neapmierināta, garastāvoklis sabojāts. Izdomāju atgriezties un paprasīt vadītāju, šī uzreiz, kuru domāju, ka ir pārdevēja, lai gan man bija aizdomas ka ir vadītāja, atbild, tā esmu es. Un es viņai saku, kāpēc nevar pārbaudīt vēlreiz, lai saprastu vai tiešām tik stipras lēcas vajag un ka tiešām 2 veidu? Uzreiz optometriste atkal ar savu “ spītīgo principa taisnību”, protams ar mierīgu balss tembru uzstāja savu. Ne vārda par to, vai ka vēlreiz pārbaudīt, ne no vienas nesagaidīju citādu attieksmi, argumentus, ne izskaidrošana, pārliecināšana.
Šeit nav apkalpošana augstā līmenī katrai savā specialitātē! Kā tad ir, jābūt apmierinātam klientam vai veikala darbiniekiem? Uzstājīguma princips un salta attieksme ir pārsvarā, ne smaida, vēsais tonis, nekā spēja pārliecināt, būt laipniem, tiešām laipniem, lai klients vienmēr tur atgrieztos ar smaidu? Kas pārdot, kas pērk?
Tur tomēr dala klientus ar acīm un attieksmi, nu comon!
Tikpat labi, man ir aizdomas, ka sazināsies ar citiem fielmann darbiniekiem, pabrīdinot, ka ir tāda un tāda kliente, lai to pašu arī pastāsta un iesaka, nezinu kā te, bet zinu kā šādu specifiku citos salonos pārmanto!
Pēc šīs sūdzības vadītāja ar optometristi jau sevi attaisnos.
Es nesaku neko par fielmann uzņēmumu un visiem tās darbiniekiem, bet tikai par to, ka dažās tirdzniecības vietās ir nekompetenta vadītāja un darbiniece kā piem. Alfas fielmann optikas centrā!
Izgāju neapmierināta, sabojātu garastāvokli un bez pirkuma!
Teiciens, ka puvums nāk no galvas, kāda vadītāja, tādi darbinieki!
Комментарии (4)
Rakstu otreiz savu sūdzību par nekompetentu attieksmi Fielman veikalā Alfas centrā.
Jo iepriekšējā sūdzība netika pievienota, nezinu kāpāec tā izlēma administrācija.
Šajā veikalā ir neveselīga attieksme pret klientu, no vadītājas puses un acu ārsta jaunas meitenes ar brillēm, kura ir principa uzstājīga par savu lēmumu un kurai nav spējas pārliecināt kāpēc tā vai šitā. Jau pagājušo gadu jutu diskomfortu no pārdevējas, kad iegādājos pirmās brilles. Nav laipnības augstā līmenī. Un kad redzēju ar kādu sejas izteiksmi veikala vadītāja par manu neapmierinātību apspriežas ar acu ārsti, man vairs neko negribējas iegādāties. Aizgāju ar sabojātu garastāvokli un bez jaunām brillēm! Jo netika nekas darīts leitas labā.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Kā nav kauna solīt, ja cilvēks ir gandrīz uz akls, jums būuss, jau7 dienām/gaidām otro nedēļu! Par bbrillem prasa 380.00kad pajautāju par atlaidi////klusē
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību