Ezerkrasts - СВАДЕБНЫЙ БАНКЕТ
Жаль не прочла раньше отзывы, посягнули на их рекламу, 17, 07, 2011 отмечали свадьбу сыну, мне перед гостями стыдно так, что глаз не поднять, банкет считаю неприемлемым, стол вместо 18 лат накрыт максимум на 3, 5 лат, еда приготовлена невкусно, продккты несвежие, гостинице белье нечистое, никому не советую там что-либо, особенно свадьбу отмечать, хозяйка с большим гонором, ничего хорошего за такие огромные деньги
Комментарии (3)
Mesto gavno, ewje veshi propodajut
да еще пропали вещи, так что будьте бдительны, если решитесь делать там банкет и 1 екз, договора и заказанного вами меню имейте на руках, а еще лучше со своим поваром, арендуйте просто помещение, месторасположение гостиницы неплохое, но после установленного в договоре времени 1 час 30 лс, что бы подышать воздухом на веранде,
Labdien, cienījamie Dāmas un Kungi!
Mani sauc Maksims Kučajs, es esmu atpūtas kompleksa „Ezerkrasts” vadītājs, sākot ar 2012. gada 1.maiju.
Diemžēl, tā ir sanācis, ka šajā saitā ir izvietotas sūdzības un komentāri par kompleksu „Ezerkrasts”.
Visas sūdzības, kuras šodien var redzēt šeit, attiecas uz periodu pirms manas vadības.
Es savukārt rakstu Jums šo vēstuli, lai Jūs varētu izprast izmaiņas, kuras ir veiktas „Ezerkrastā”, sākot ar 2012.gada maiju, kad es uzņēmos uzņēmuma vadību.
Pirmais, ko es izdarīju uzsākot darbu kompleksā - es veicu pilnu personāla pāratestāciju un pieņēmu darbā jaunus darbiniekus. Šodien kompleksā strādā absolūti jauns kolektīvs.
Banketu un restorāna ēdienkarte tika mainīta pilnībā. Uz doto brīdi tās 100% atšķirās no iepriekšējām.
Kompleksa remontā ir ieguldīti ievērojami līdzekļi, lai aprīkotu kompleksu un tā teritoriju ar visu nepieciešamo, ērtai un patīkamai laika pavadīšanai.
Ar mūsu jaunā kompleksa darbības uzsākšanu šajā internet vietnē nav parādījusies neviena jauna sūdzība.
Mūsu sadarbības partner internet vietnēs, no kurienes mūs apciemo daudzi ārvalstu klienti, ir daudz pozitīvas atsauksmes par mums.
Mūsu kompleksā tiek rīkoti lieli pasākumi, kuru pasūtītāji ir tie cilvēki, kuriem mūsu kompleks tika ietekts (ar labām atsauksmēm) no citiem mūsu klientiem.
Cienījamās dāmas un godātie kungi.
Tas, ka mūsu kompleksa viesiem agrāk ir bijis iemesls rakstīt sūdzības ir ļoti slikti!!!
Tieši tāpēc es personīgi garantēju Jums, ka vairāk nevienam no “Ezerkrasts” neradīsies iemesls izvietot sūdzības vai negatīvas atsauksmes par krāpšanos, par necieņu pret klientiem, par nesvaigiem produktiem...
Es esmu gatavs garantēt Jums to tāpēc, ka ļoti labi saprotu, jo labāk mēs apkalpojam banketus vai kompleksa viesus jo lielākas ir iespējas, ka viņi neaizmirsīs pastāstīt par mums saviem draugiem, radiem un paziņām, bet tie savukārt jau ir potenciāli jaunie klienti.
Es ļoti rēķinos tieši ar šādu reakciju: ka viens cilvēks nodod otram...
Es, protams, varētu nomainīt kompleksa nosaukumu, bet godīgi sakot, gribu, lai viesnīcas saglabā šobrīd esošo nosaukumu.
Es ļoti ceru, ka Jums būs vēlēšanās un iespēja apciemot mūsu kompleksu un pašiem personīgi pārliecināties par pozitīvajām izmaiņām.
Vēlreiz personīgi vēlos atvainoties visiem viesiem, par iepriekšējo komleksa kolektīvu, un ceru uz Jūsu sapratni.
Ar cieņu,
Kompleksa vadītājs „Ezerkrasts”
Maksims Kučajs
Mob: +371 26688266