SIA Evelatus - Slikts serviss
Pasūtījām telefonu, samaksājām. Atnāca informācija no Evelatus, ka telefons diemžēl neesot pieejams. Apskatoties mājaslapā parādās pieejams. Saku, ka redzu, ka ir un ko viņi atbild, jā, bet par lielāku cenu. Ok, piemaksājam starpību un gaidām pasūtījumu. Katru dienu zvanot Saka, ka prece ir piegādāta viņiem un rīt ar Omnivu izsūtīs. Citu dienu Saka, ka nodots omnivai, bet nākamajā dienā zvanot Saka, ka nodots vēl nav, bet "rīt" nodošot. Tā no pasūtīšanas brīža pagāja gandrīz 3 nedēļas. Beigās atcēlām pasūtījumu, jo atkal "rīt nodošot omnivai".
Naudas atgriešanu gaidījām gandrīz 1,5nedēļu.
Комментарии (2)
Esmu saskāries arī ar to, ka zvana un saka, ka prece nav pieejama. bet var iegādāties par lielāku cenu no citas noliktavas. Labi, ka nemaksāju pa priekšu.
Pārdevējam ir legāls pienākums pārdot pircējam preci par preces pirkšanas brīdī norādīto cenu. Pārdevējs nedrīkst celt cenu pēc tam, kad preci jau esat nopircis. Attiecīgā prece kļūst par jūsu īpašumu norēķināšanās brīdī, tāpat kā veikalā klātienē, vienīgā atšķirība ir tā, ka interneta veikalā pērkot, jūsu īpašums pārmaiņas pēc vēl arvien atrodas pārdevēja noliktavā, nevis jau jums somā un viņi izmanto izdevību, lai ķertu jūs uz muļķi un uz nezināšanu. Pareizā atbilde ir uzreiz atcelt pasūtījumu un uzrakstīt iesniegumu policijā, nevis ar "veikalu" tielēties. Negodīgas komercdarbības atalgošana tikai sabojā iepirkšanās vidi citiem un pašam