РешеноEvelatus - Tipa jauni telefoni
Iegadajamies berniem divus jaunus telefonus visamaz mums ta likas. Nakamaja diena pamanijam ka batereja atri izladejas. Bet kad berns devas uz skolu telefonu nonemam 8.00 no rita un kad atnaca, majas 13.00 batereja jau bija 10%. Ka vins var izladeties neko nedarot taja vienkarsi stav soma. Ari otram telefonam tiesi tas pats. Kad devamiem uz so veikalu sanemam nejauku augstpratigu un uzbraucosu attieksmi. Vins ne tikai uz musu jautajumiem uzdeva pret jautajumus bet ari kad panema apskatities (nezin kada velna pec) izdesa bernam bildes, speles, muziku un kontaktus. Kad pamanija berns ka neka nav devamies atkal pie vina vins augstpratigi un iedomigi pazinoja ka neko nav darijis. Ka ari atkalajas ka esam nopirkusi telefonu kuram zem aizsargstikla esot plaisa. Ta vins pazinoja. Bernam pardzivojumi. Ka ari prieks kam garantija ja parbaudis pec diviem menesiem un tad jau redzesot vai vinu vaina vai ne un vai mainis telefonu vai atgriezis atpakal naudu. Ja gribam atrak lai vedam uz vinu ofisu. Varetu domat citu lietu nav ko darit ka vel lugties parbaudi. Jo si ir vinu vaina.
Uzskatu ka si uznemums neattaisno savu darbibas sveru.
Ka ari pec daudxiem stastiem tad jau labak pirkt telefonu lombarda neka sini uznemuma veikala.
Ka ari sada darbinieka attieksmi neuzskatu ka butu korekta. Loti iedomigs un nejauks cilveks.
Kauns kauns kauns
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Комментарии (3)
"bet kad berns devas uz skolu telefonu nonemam 8.00 no rita un kad atnaca ,majas 13.00 batereja jau bija 10%.ka vins var izladeties neko nedarot taja vienkarsi stav soma."
Noteikti skolēnam telefons stāv tikai somā un netiek lietots.
Stav gan soma jo nav laika ar vinu kaut ko darit ka ari skolotaja nelauj pirmaja klase nemt telefonu ja vien nevajag zvanit.berns nem citas lietas ko spelet nav gadzetu atkarigais.
Tie veikali sen jāaizver ciet, man ar tur nopirkts telefons pa 100eir un pēc 2 dienām čau, izvazāja 4 reizes pa remontiem, zvērēja , ka ies, nauda miskastē, pilnie BEZKAUŅAS!