РешеноEvelatus - Slikts serviss, preces ar defektiem
Kārtējo reizi Evelatus pierādīja, ka ir sliktākie savā jomā, gan preču kvalitātes, gan attieksmes ziņā. Visā veikala pastāvēšanas laikā, ģimenē jau tika iegādāti kādi 5-6 telefoni pie viņiem. VISI tika vesti uz remontu pirmā pus gada laikā, kas liek aizdomāties par preču kvalitāti...tomēr telefoni tika salaboti. Bet šoreiz pavisam nekaunīga situācija un tā to atstāt nevar! Tika iegādāts telefons, 300 eur vēretībā (nav tomēr maza summa), protams, kārtējo reizi nācās vest to uz remontu. Smartservisā (ar ko sadarbojas Evelatus). Tur tel. tika noturēts MĒNESI, neviens nevarēja paskaidrot kas par vainu un kas tiek labots! Kad beidzot saņēmām savu preci (bez atvainošanās, bez konkrētas vainas apraksta) - mums jau bija beigusies garantija! Nedēļas laikā, pēc remonta, telefons uzvedās toieši tā pat, kā pirms remonta. Secinājums - salabots netika itin nekas, tāpēc arī neviens nevarēja paskaidrot, kāda bija vaina un ko izdarīja. EVELATUS laimīgi - garantija beidzās, telefons nestrādā, atbildību viņi ne par nenes. DARAT KO GRIBAT! ņemat atkal savus 300 eur un ejiet pēc jauna telefona!
Kāds var ieteikt ko darīt? Vai ir vērts vērsties uz Patērētāju tiesībām?
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Комментарии (2)
Es nesaprotu, kāpēc jus joprojām iepērkaties tajā veikala?
Skopais maksā divreiz labāk aizej uz Biti nopērc par 40 eiro dārgāk un zini , kad tas nebūs sūds .