РешеноEvelatus - Slikts serviss
Labdien! Nopirkām bērnam mobilo telefonu Blackview a9 pro, kas maksāja aptuveni 120-130 eiro. Pēc kāda mēneša telefonu vairs nevarēja ieslēgt. Tā bija mūsu vaina, tika nepareizi ievietots lādētājs un telefonā (vietā kur tiek sprausts lādētājs) bija kaut kas nolūzis. Savu vainu nenoliedzām un tam bija jābūt maksas remontam. Serviss informēja, ka detaļu vajadzēs gaidīt 3 līdz 4 mēnešus un remonta izmaksas būs aptuveni 50 eiro. Remontam nepiekritām un telefonu paņēmām atpakaļ.
Telefonu nodevām citā servisā, tika pasūtīta oriģināla detaļa no ražotāja, kas atbrauca līdz 3 nedēļām, detaļa bija ļoti lēta + darbs un samaksājām nedaudz pāri 10 eiro. Viss notika ātri, kvalitatīvi un viss darbojas.
Evelatus servisam jāmeklē citi kanāli, lai viss notiku operatīvi!
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Комментарии (3)
я уже давно понял что у них реставрированные телефоны
Labdien!
Tā nav taisnība, pēc sūdzības ievietošanas ar mani nevienu reizi neviens nav mēģinajis sazināties!
Ar cieņu,
Sūdzības autors
Atvainojiet tomēr ir 1 vēstule, kas atsūtita pēc 10 mēnešiem. Bet tik un tā tas nelīdzēja, viss tika atrisināts bez viņu līdzdalības.