РешеноEvelatus - Rupjš pārdevējs
Esmu patiesi sašutusi par nekaunīgo attieksmi no Evelatus pārdevēja. Vēlējos iegādāties telefonu veikalā Evelatus t/c Origo 2.stāvā. Pārdevējs apkalpoja divus klientus, kā varēja noprast, jau labu laiciņu, un es mierīgi varēju aplūkot sortimentu vitrīnās. Nolūkoju dažus telefonus, no kuriem izvēlēties īsto, taču pārdevējs bija aizņemts, pūloties klientu nopirkto telefonu ielikt vāciņos, un viegli viņam negāja. Cilvēki ienāca veikaliņā, aplūkoja telefonus, taču, noprazdami, ka nāksies ilgi gaidīt, devās prom. Arī es pastaigājos gar citiem veikaliem, atnācu atpakaļ, bet pārdevējs aizvien cīnījās ar telefona vāciņu. Ieņēmu vietu rindā un gaidīju, aiz manis nostājās vēl daži cilvēki. Beidzot pārdevējs pievērsās man. Bildu, ka vēlos apskatīt telefonus, taču man par lielu izbrīnu pārdevējs pat nenoklausījās līdz galam, par kuriem modeļiem interesējos, un, pacēlis pirkstu, bezierunu tonī skaļi paziņoja: būs jāuzgaida! Un... pievērsās nākamajam pircējam! Apstulbusi skatījos, kas notiks tālāk. Arī pircēja, kas stāvēja aiz manis, gribēja apskatīt telefonus. Pārdevējs tūdaļ paņēma atslēgu un steidzās atslēgt vitrīnu. Pazemota devos projām. Cits manā vietā visdrīzāk būtu sarīkojis pamatīgu skandālu. Nezinu, pēc kādām pazīmēm šis pārdevējs izvēlas pircējus, kurus apkalpot vispirms, taču šāda attieksme ir absolūti nepieņemama. Tik rupji pret mani vēl neviens nebija izturējies. Varu saprast, ka pārdevējs, iespējams, strādā par minimālo algu, bez brīvdienām, ir noguris, varbūt viņam ir personiskas problēmas, tomēr tas neattaisno šādu necieņas pilnu izturēšanos. Vīlusies pircēja
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Комментарии (2)
Veikalā "Evelatus", kas atrodas Rīgā, TC "Alfa" iegādājos mobilā tālruņa maciņu. Veikalā "Evelatus" iegādātajam maciņam ātri vien izkrita magnētiņš. Pēc dažām dienām iegāju veikalā "Evelatus", bet nebija līdzi "Evelatus" čeka, taču "Evelatus" pārdevējs laipni teica, lai es nākot ar čeku uz "Evelatus" veikalu un tad jau varēs "Evelatus" veikalā iegādāto nekvalitatīvo maciņu samainīt, vai saņemt atpakaļ naudu. Atkārtoti ar čeku ierados "Evelatus" veikalā 2016. gada 7. janvārī, veikalā "Evelatus" bija cits pārdevējs, kurš atteicās gan samainīt preci, gan atdot naudu par nekvalitatīvo preci, kas iegādāta veikalā "Evelatus". Vaicāju, ko tad man darīt, vai tiešām jāgriežas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā? Veikala "Evelatus" pārdevējs sīkpirdis (atvainojos par apzīmējumu, bet trāpīgāka epiteta nav) ņirdzīgā intonācijā sacīja: "Ja jums tiešām tik svarīgi tie 12 eiro, tad tā arī dariet!" Nē, bļin, man tie 12 eiro ir no zila gaisa nokrituši! Protams, ka tā arī darīšu - došos uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru, kur informēšu par "Evelatus" darbībām, kas ir izteikti noskaņotas pret patērētāja interesēm. Tāpat arī saprotu, ka jāpieņem citi mēri, lai tādi uzņēmumi kā "Evelatus" vienkārši beigtu pastāvēt, tāpēc paralēli tam visam nāks arī iesniegumi visām valsts iestādēm, kam ir pat vismazākās tiesības pārbaudīt "Evelatus" darbību
Lielāka kā Tevi JASMīN cilvēce nav redzējusi un dzirdējusi. Visi zagļi, godīgais kroplis esi tikai TU. Cik dienā sūdzības uzrakstītas. Tu esi zilais vai narciss, JASMINS HA HA HA KROPLIS