РешеноEvelatus - Krāpšana, slikts serviss,
Sia Evelatus, 2017. gada 8. maijā savā veikalā t/c Domina, man pārdeva telefonu kurš pēc nepilnām 5 dienām, uzrādīja defektus. 3500 mAh baterija nespēja nodrošināt telefona darbību pat 6 h (50% gaidīšanas režīmā) un ļoti neprecīzi strādāja ekrāns. Aparāts tika pieņemts garantijas servisā. Pēc 50 dienām joprojām tika teikts, ka telefons ir servisā. Apmēram pēc 85 dienām Evelatus veikala darbinieki atzina, ka ir pazaudējuši telefonu. Man izsniedza citu tādu pašu telefonu. Pēc 20 dienām pēkšņi šo telefonu vairs nevarēja ieslēgt. Telefons tika pieņemts garantijas servisā, un vairāk kā 20 darba dienu laikā netika izdarīts pilnīgi nekas. 17.10.2017 apmēram piekto reizi ierodoties evelatus veikalā t/c Domina telefons tika atdots ar neuzlādētu bateriju, bet veikala darbinieks pievienojot lādētāju telefonu ieslēdza. Pēc 2 h pievienojot telefonu oriģinālajam lādētājam tas tika uzlādēts 99% apmērā, un noņemot no lādētāja to atkal nebija iespējams ieslēgt.
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Комментарии (5)
Cilvēki, kad jūs beidzot beigsiet līst kaut kādos blusu kantoros?
Ne reizi vien šeit nākas to secināt, ka cilvēki paši sev rada problēmas dēļ sava skopuma pat pret sevi.
Telefonus jau katru dienu nepērc, lai nevarētu atļauties kādā adekvātākā vietā iegādāties un dzīvot bez problēmām.
Ja nevari atļauties, tad nepērc vispār.
Pārsvarā visas preces nāk no viena ražotāja, tikai pēc uzcenojuma atšķiras arī attieksme garantijas apkalpošana untt, Evalatus ir interesants kantoris ar milzīgu brāķu procentu, nezinu, no kurienes viņi pasūta savu preci.
NO ķinas. KUrš var pateikt pa refurbišētos neuzdod pa jauniem?
Zinot kā Evalatus uzsāka savu biznesu, tad maksimums ko varu atļauties ir nopirkt zib atmiņu. Lai gan pēc tam kad Origo Evalatus veikalā mani "laipni" apkalpoja, tad pat zib atmiņas vairs nepēku pie viņiem!
Nopirku 2017 maja menesi mob. telefonu Huawei, un jau 2 rejz biju spiests vest uz garantijas remontu. Vairak atrodas remonta, neka mana riciba. Atzits ka neveiksmiga modele, bet man negrib ne mainit uz citu modeli, ne dot atpakal naudu.