Evelatus - Krāpšana, slikts serviss, bojātas preces
Septembri iegādājos telefonu dāvanā jo diemžēl, tas bija vienīgais "veikals" ar nepieciešamo preci. Uzdāvinot telefonu, tika konstatēts, ka telefons neslēdzās iekšā.Telefons aizvests uz veikalu atpakaļ, lai saņemtu naudu par nekvalitatīvu preci atpakaļ.Te sākās epopeja ar
"nepieciešamām" pārbaudēm servisā. Darbiniekiem uzreiz pateikts, ka remonts nevienam nav vajadzīgs , jo tas vairs nebūs kā jauns telefons un tika pirkts lai būtu JAUNS dāvanā, ne atjaunots, ne labots. Uzminiet nu, interesējoties servisā kas vainas-gaidam detaļas, beigta batereja "jaunam" telefonam. Kā tik beigās nepasaka, ka telefons ir salabots un naudas atgriešanu neveiks.
NEVIENAM NEIESAKU tur neko pirkt, tiek pārdota nekvalitatīva prece, un vēl mēnešiem jāgaida lai atgrieztu naudu(cerams), ja nu kāds grib to pašu "jaunu" preci, kura labota un varēs katru mēnesi, labākajā gadījumā katru pusgadu nest uz servisu. Pataupiet savus nervus, laiku un naudu un izvēlieties parbaudītus veikalus ar kvalitatīvu preci, ne šo kantori.
Комментарии (9)
UDPDATE: Atgriešanu neveic, rakstiet iesniegumu uz ofisu, viņi izlems, bet nav 100% , ka nauda tik atgriezta. Nogaidījāt mēnesi, vēl 14 darba dienas jāgaida, lai kāds kaut kur ofisā pieņem lēmumu atgriezt naudu vai nē.
Sveika sūdzība PTAC. Turaties pa gabalu no Evelatusa, cerams, ka tie veikali vispār tiks aizvērti.
ofiss neko nelemj, lemj officiālais preces serviss. piem problēma ar xiaomi telefonu, xiaomi oficiālais serviss, kas ir eiropa lemj. Nesaprotu cilvēkus, kas dusmojas uz veikalu, ja patiesība jadusmojās būtu uz preces ražotāju.
Kā jūs zināt? Veikala darbiniece teica, ka ofiss lemšot. Labāk zināsiet Jūs vai Evelatus darbinieks? Vai tie tur tik pat nekvalitatīvi kā prece?
Gudros komentārus varat paturēt pie sevis, sūdzība tika rakstīta ar mērķi, lai cits cilvēks lieki netērē ne savu laiku, ne savus nervus. Jau sen skaidrs, ka naudu neviens neatgriezīs un notiek vienkārši laika vilcināšana.
Gan preces ražotājs, gan veikals šajā situācijā nav labākajā līmenī, veikalam šī nav arī pirmā sūdzība līdzīgā tēmā. Prece tika pirkta dāvānā un nedusmoties te ir diezgan grūti, varbūt Jums to īsti nesaprast)
Man notika tieši tas pats! Spices filiālē iegādājos jaunu telefonu, no skatloga. Pārdevējs ieslēdza un tūlīt pat izslēdza pasakot, viss strādā. Mājās ieslēgt neizdevās, sāku lādēt, neiet uzlādēšana. Aizvedu uz citu filiāli remontam. Verdikts - beigta baterija! Pilnīgi jauns telefons. Wtf? Gaidīju ilgāk par mēnesi, jo remontu veic 30 darba dienas + piegādes laiks uz filiāli.
Tā bija pēdējā reize, kad es tur kaut ko pērku.
Vai tiešām tik grūti inventūras laikā pārbaudīt vai viss strādā?
nevienu telefonu nedrīkst slēgt iekšā pirms tas nav nopirkts, visiem mūsdienu telefoniem kad pirmo reizi tiek ieslēgts uzrādas aktivizēšanas datums ar ko sākas garantijas atskaite.
Re cik identiskas situācijas. Tātad laikam nekvalitatīva prece pārsvarā, lieka laika, naudas un nervu tērēšana.
šeit rodas jautājums, KURA RAŽOTAJA telefons tas bija ? Xiaomi, samsung utt. Evelatus pats ražo aksesuārus,vai podziņu telefonus un par tiem viņi spēj vairāk lemt atgriezt neatgriezt utt. Bet ja tas ir cits ražotajs, ka jau visos tādos veikalos, telefons tiek vests pie ražotaja oficiālaja servisā un tad ražotajs lemj.
Sākumā teica, ka sūtīs uz diagnostisku, ja ražotāju vaina, tad atgriezīs naudu. Beigās atsūta remontētu telefonu atpakaļ, atgriešanu neveic, jāraksta iesniegumu ko sūtīšot uz ofisu un 14 dienu laikā izlems atgriezt vai nē. Ja uzreiz tiek pateikts darbiniekiem, ka remontu nevajag, tikai naudas atgriešanu, vai tiešām jātērē citu cilvēku laiks? Vai jāiemāca visiem vienas vadlīnījas, nevis viena saka tā un otra saka kaut ko citu. Es vēl saprastu, ja tas nebūtu PILNĪGI JAUNS telefons ar brāķi, bet lietots kādu laiku un ja tas būtu pirkts sev, bet kad pērc dāvānā un vēl pusotru mēnesi gaidīt kaut kādu atrisināšanu, nav laba pieredze)
Ļuda un Valters = "jauna paaudze" draudze.