РешеноEvelatus - Krāpšana

23.11.2016. iegādājos šajā veikalā HTC ONE A9 Carbon grey mobilo telefonu. Viss bija ļoti jauki, telefonu nopirku 5 min (jau zināju, ka patiks utt). Aizbraucot mājās un ieliekot savu Tele2 nano karti, secinu, ka telefons to vienkārši nelasa. Mēģināju visu vakaru.. un tik un tā nekā. Ielādēju visus updates, visu, visu, bet bez panākumiem. Nākošajā dienā, protams, eju uz Evelatus veikalu un saku, ka man šāda problēma. Pārdevējs uzreiz ieliek savu Bites karti, un kā par brīnumu, strādā. Viss iet, zona ir, var piezvanīt. Nu, labi. Mēģināšu vēlreiz savējo Tele2 karti un atkal nekā. Draugam arī Tele2 nano karte, pamēģinam arī to šajā telefonā. Un arī nekā! Esam diezgan lielā neizpratnē, kā tas var būt, ka telefons, kurš it kā ir paredzēts LV tirgum, nestrādā Tele2 tīklā. Pārdevējs, protams, uzreiz vaino nano karti, sakot, ka ganjau ar to kaut kas nav. Nu labi, aizgājām uz turpat esošo Tele2 klientu centru un sāku klāstīt savu problēmu, bet arī ar Tele2 pārdevējiem nesanāk neko labot, tikai parausta plecus un saka, ka nesaprot, kas par problēmu un kāpēc tā. Nu, jau ir skaidrs, ka gribam naudu atpakaļ, jo nu, kas tā par lietu, ka telefons nestrādā Tele2 tīklā? Tā kā tāds mazcenas mobilais, kurš nokodēts vienā tīklā. Protams, par to jau arī nekādas informācijas nav, ka telefons tik īpašs, ka neņem Tele2. Tad nu dodos atpakaļ un saku, ka gribētu naudu atpakaļ. Evelatus pārdevējs saka, ka tā nevarot vai nu telefonu maiņa, vai staigā. Diezgan muļķīga sajūta, ka reāli esi apkrāpts, naudu nedod atpakaļ un vēl telefons jāmaina pret citu telefonu, kurš Dievs vien zina, vai strādā Tele2 tīkla. Pārdevējs vēl piedāvā remontu... Es tikai pasmējos un prasu, kādu vēl remontu. Pirms nepilnām 24h iegādāts telefons un jau remonts. Protams. Saku, ka nekādu remontu negribu, gribu naudu atpakaļ un viss. Telefons ir jauns, nav vizuālu defektu, viss ir perfekti. Vienīgais.. nu jā.. noklusētā informācija par to, ka telefons mistiski neiet vienā no LV lielākā operatora tīklā. Piemetināšu, ka aizgāju uz RD Electronics, kurš atrodas netālu, pamēģināt, vai tur tas pats stāsts. Ar drebošu sirdi ielieku savu nano karti šī veikala telefonā un... viss aiziet. Viss tā, kā tam jābūt. Tajā brīdī es sapratu, ka esmu tik ļoti iegrābusies ar izvēli, kur pirkt savu jauno telefonu. Būtībā viss, kas ir izdarīts, ir uzrakstīta (uz remonta kvīts), ka telefons nestrādā Tele2 tīklā un es kā klients naudu vēlos atpakaļ. Rēķini, ka tas tika izdarīts 24.11. Tagad ir 29.11. un izklausās, ka naudu atpakaļ nedabūšu, jo redz, bez defekta viņi nevar pieņemt telefonu atpakaļ, jo ar viņu viss ir kārtībā. Jā, viss! Izņemot sīku detaļu, ka tas neiet Tele2 tīklā. Murgs kaut kāds. Telefonu nopirku 5 min laikā un jau nedēļu cīnos par kaut kādu risinājumu no tik drausmīgas kompānijas. IESAKU VIENKĀRŠI IET AR LĪKUMU ŠAI IESTĀDEI! Jo es esmu pamatīgi iebraukusi lielā ---- kaudzē un tagad izskatās, ka bez augstākām instancēm, es vēl aizvien būšu vainīga, ka vispār telefonu iegādājos, kamēr viņi tikai rausta plecus un saka, ka naudu atpakaļ nedos. Murgs!

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 26.03.2019

Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Ответ от Evelatus Ответ от представителя 03.05.2019

Sveicināti!

Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.

Ar cieņu,
Evelatus

S

Комментарии (5)

Likumsargs 30.11.2016

Evalatus laikam nav dzirdējis par tādu lietu, kā atteikuma tiesības. Jebkuram pircējam ir tiesības 14 dienu laikā izmantot šo likuma pantu un atteikties no preces atgriežot to veikalā un saņemt naudu atpakaļ nemotivējot iemeslu.
Kas attiecas uz Evalatus, tad esmu ievērojis, ka šī kompānija iepērk subsidētos telefonus Eiropā, atkodē tos un pārdod. Bieži var redzēt uz telefoniem pat tādu telefonkompāniju kā "Orange" un "Vodafone" logotipus. Šie logotipi jau liecina par to, ka šie telefoni ir domāti lietošanai šo kompāniju tīklos un Latvijā lietot tos nevar.

14 dienu atteikuma tiesības attiecas uz distances līgumu. Švaks likumsargs, ja nezini PTA likumu.

Likumsargs 30.11.2016

Lūk šie logotipi!

Ja pārdevējs atsakās pieņemt iesniegumu par naudas atgriešanu, jo prece neatbilst tam paredzētajam mērķim, tad jāraksta iesniegums PTAC.

A Azik99 01.12.2016

Tā notiek, ja vēlas ieekonomēt pārdesmit EUR.Evelatus ir daļa kreiso tālruņu - neparedzēti mūsu reģionam, atkodēti, bet bez oficiālas garanijas.
Rakstiet isniegumu PTAC un nolieciet to telefonu kastē, lai nav lietošanas pazīmes. Defekts viņam ir - nedarbojas SM kartes nolasītājs (nav svarīgi, kurš tīkls).

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы