Evelatus - Garantijas serviss
2024. gada septembrī SIA “Evelatus” veikalā iegādājos Apple AirPods Pro 2 austiņas. Precei ir spēkā ražotāja garantija.
Diemžēl šobrīd austiņām ir konstatēts defekts – vienai no austiņām fona režīmā skan pulsējošs troksnis, kas būtiski traucē tās lietošanu paredzētajam mērķim.
Vēršoties garantijas remonta kārtībā, sekojoši:
• Saskaņā ar Evelatus norādījumiem, devos uz Smartserviss, kurš austiņas nosūtīja uz TSC servisa centru.
• Pēc aptuveni divām nedēļām tika saņemts paziņojums, ka defekts neesot konstatēts un veikta tikai programmatūras pārinstalēšana.
• Turpinot lietot austiņas, defekts ne tikai nav novērsts, bet saglabājas pilnībā.
• Personīgi apmeklēju TSC servisu atkārtoti un nodevu austiņas vēlreiz pārbaudei. Tomēr atbilde bija identiska – “defekts nav konstatēts”.
• Telefoniski noskaidrojot iemeslu, tika norādīts, ka fiziski austiņas netiek testētas, tās netiek ieliktas ausī, bet tiek izmantotas tikai diagnostikas ierīces, kas neuzrāda kļūdas.
Šāda attieksme un garantijas pienākumu izpildes veids nav pieņemami un neatbilst Patērētāju tiesību aizsardzības likuma prasībām. Defekts pastāv objektīvi, un servisa atteikums to pienācīgi diagnosticēt, kā arī atteikšanās izmantot reālu testēšanu, nav uzskatāma par pilnvērtīgu garantijas pārbaudi.
Sveicināti! Ļoti žēl par šādu jūsu pieredzi. Diemžēl slēdzienu par garantijas remontu Evelatus nevar ietekmēt, jo servisa centru garantijas remontu gadījumā ir noteicis un sertificējis Apple. Jebkurš mēģinājums remontēt Apple produkciju citur, novestu pie garantijas zaudēšanas.
Tad kā rīkoties, ja precei ir defekts un garantijas ietvaros to nevar salabot ? Remonts citā servisa centrā atcels garantiju kuru Jūs nevarat nodrošināt ?
Комментарии (1)
Pēdēja vieta kur iepirkties.