Euronics - sudzība
02.02.2017,g T,C.Mols Euronikam rakstīju pieteikuma prasību apmainīt planšetdatoru Asus ME581CL -10034A pret līdzīgu vai ar piemaksu pret citu.Jau no sakuma veikala vadītājs nerespektēja manu lūgumu, Planšetdators tiek remontēts un savstarpēji nevienojamies. Pēc zvana ražotāja remontdarbnīcai sapratu ka viss no tā ka tirgotājs pieprasīs risināt problēmu.Patērētāju tiesību aizsardzības cents uz manu prasību atbildēja ka saskaņa ar PTAL 28 pantu 2 punktu es varēju prasīt apmaiņu .Bet jūsu veikala vadītājs sagādā man kā pircējam neērtības un paskaidro ka izdevumi ir nesamērīgi,kaut gan garantijas laika izdevumus sedz ražotājs un tos izdevumus viņi tirgotajam nepaskaidro.tad no ka ir nesamērīgi,kur īsti pamatojums.
Ar to ka planšetdatora mainīta mātes plate es gribu lai man garantija no remonta būtu 2 gadi.Jo pat lietotāj precei tas ir .kur garantija tam remontam ja jauna prece nenokalpoja 2 gadus.Ceru kā es varēšu samainīt preci bez tiesas palīdzības .Mans tel.22315575 ,e-pasts [slēpt]@inbox,lv
Комментарии (7)
taču ne šeit...
Ražotāja garantija ir 1 gads nevis 2 gadi. Otro gadu garantija ir jau uz veikala pleciem. Tas ka prece tiek labota garantijas laikā nedod tiesības no tās atteikties ja vien netiek remontēts pārāk bieži vai arī prece neatbilst specifikācijai. Ja vēl remontēs pirms garantijas beigām tad tikai garantija pagarināsies bet tikai nomainītai detaļai. Samsung ir iespējams Euronics piepirkt garantiju klāt kamēr ir spēkā esošā ieteiktu apskatīties vai ASUS arī nav extended warranty iespēja.
Vēl ieteiktu to datoru kārtīgi pamocīt pēc remonta un pārbaudīt vai defekts neatkārtojas. Palaid OCCT programmu un notestē Power vai pieupilnas slodzes dators nepārkarst vai neizslēdzas. Ja pārkarst tas būtu pamats datoru mainīt, jo ražotājs nav paredzējis atbilstošu dzesēšanu.
Tad Rihards vai Ludmila?
Rihards, kurš uzvedas kā Ludmila.
ASUS ražotāja garantija ir 2-3 gadi. Man nebija problēmas ar servisu otrajā gadā, kad Latvijā pirktu mantu laboju pa garantiju Vācijā, jo uz to brīdi tur atrados.
Euronics ir viens no labākajiem veikaliem kur iepirkties, jo viņi netirgo kreisās preces. Un šaubos, vai klientes sūdzība ir pamatota. Prasības ir izsakāmas rakstveidā, un veikali rakstveidā arī sniedz informāciju. Ja pati nespēja skaidri informēt pārdevēju par to ko grib, tad arī saņēma to, kas pienākas - garantijas remontu. Kur ir problēma? Gribējas 1.5 gadu palietot mantu un tad atkal dabūt jaunu?
Tad vēl jo mazāk iemesla Euronics ko atteikt.
Ludmila-rihards1213 " es gribu lai man garantija no remonta būtu 2 gadi." - neviens, kaut kāda transvestīta dēļ nemainīs likumdošanu!