www.sudzibas.lv Euronics Slikts serviss un neadekvata attieksme

Euronics - Slikts serviss un neadekvata attieksme

Mēģina iesmērēt brāķētu preci , bez pamatojuma .
Nopirku žāvētāju , pēc 1 žāvēšanas reizes , visas plātnes salūza , jo bija no plastmasas . Iesniedzu uz garantiju , gaidīju 2mēnešus kamēr salabos .
Par cik manā darba procesā tiek lietots žāvētājs un dekorā iet žāvēti augļi , tad 2 menešu laikā nopirku labāku žāvētāju citā tirdzniecības vietā .
Pieprasot , vai nevar apmainīt pret dāvanu karti , jo 2 mēnešus gaidu preci . Precīzu informāciju man nesniedza , bet teica, kad es varu to izdarīt uz vietas . Tā nu es aizbaraucu 1 reiz , jo ierīce pēc 2 mēnešu perioda bija salabota .
Protams uz vietas , man jau pateica , ka dāvanu karti saņēmt nevar, jo prece ir salabota un ka bija pirms tam jāraksta iesniegums , ja nevēlaties preci , bet dāvanu karti , pretējā gadījumā , jārunā ar vadītāju . Kura 2 reiz pēc kārtas nebija uz vietas , tad nu saņēmu preci un biju mierā to lietot tālāk , bet pēc 1 žāvēšanas tās plātnes atkal salūza . Rakstīju Iesniegumu par dāvanu karti , kad nevēlos vairs preci , bet to aizvietot . Gaidīju mēnesi ,līdz saņēmšu savu dāvanu karti . Man atnāca izziņa, kad varu saņēmt preci , pa telefonu nekādas informācijas zvanot nebija . Aizbraucām uz vietas , man vēlējās atdot preci atpakaļ , vadītāja uz vietas nebija un neviens neko vairāk nezin .
Tad nu nolēmu uzdāvināt šim vadītājam žāvētāju , vai veikalam , tālākpārdošanai . Kā saka maza dāvana no klienta pārdevējam , vai firmai ;) Lai labi žāvējas auglīši

15.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (7)

K Klēr 15.06.2022

Gandrīz jebkura elektroniskā prece ko pērk veikalā var gadīties ar brāķi, nekur nav izrakstīts ka būs brāķēts vai kad ir vienai precei teiksim brāķis , nu gadijās un gadijās neredzu tur neko tādu. Jo ļoti iespējams ka ražošanas procesā kaut kas nogāja ne tā.( ja ir čeks vai dokumenti tad daudzās tirdzniecības vietās pastāv cik tur dienu garantija kurā preci var nest atpakaļ ja kas ne tā..(negribētos ticēt ka veikala darbinieks pienāca pie jums un tāds/ā sāka teikt sveiki vai nevēlaties brāķeto preci un jūs tāda, jā labi esmu ar mieru! ) mazliet smiekli sanāca .

K Klēr 15.06.2022

Ui es laikam sajaucu un jūs tāda/s. Nu nekas kam negadās.

K Krissman 15.06.2022

Nekas , saprotu , parasti ,šādi nerīkojos , bet tā nu bija kā rakstīju . Ja nogāja greizi arī , tad vienkārši dodiet dāvanu karti , jo naudu viņi neatgriež , nevis kas tur tāds , bet attieksme un viss bija kā rakstīju . Laiks un benzīns mūsdienās maksā dargi un paldies par sapratni

K Klēr 15.06.2022

Netika dota iespēja samainīt pret to pašu bet jaunu preci? Dīvaini bet nu labi.

K Krissman 15.06.2022

Tā nu tas ir .. Tādi laiki

K Klēr 15.06.2022

Nu žel ka tāda situācija jums bija! Cerams nākošreiz būs labāk. Un jā jūs minējāt ko par benzīnu ka tas dārgs, ja jūs esat no tās pašas pilsētas ir tak daudz dažādu veidu ka ekonomēt degvielu, piemēram, ejot ar kājām, braucot ar riteni, izmantojot sabiedrisko transportu.

K Krissman 15.06.2022

Paldies par līdzjūtību . Dāvana viņiem no manis

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы