Euronics - Slikts serviss un brāķētas iekārtas
Euronics pārdod brāķētas iekārtas, kuras vairākkārt ir jālabo garantijas laikā. Tāpat atsakās veikt preces apmaiņu pret citu vai atgriezt pirkuma maksu par nekvalitatīvu un brāķētu produktu.
Iedādājos philips latte go kafijas automātu, kopumā veikti 3 garantijas remonti:
1. Pēc 2 mēnešiem no pirkšanas - sākās ūdens noplūde, mainītas blīves
2. Pēc 4 mēnešiem no pirkšanas - dzirnaviņas atteicās darboties.
3. Pēc 16 mēnešiem - atkal sākās ūdens noplūde plus citas problēmas kafijas pagatavošanas laikā
atgriežot preci otrajā reizē Euronics pārdevēja solīja, ka, ja kafijas automātam būs problēmas trešo reizi, tad gan būs apmaiņa vai naudas atgriešana. Diemžēl tie bija meli un tukši solījumi!
Kad automātam trešo reizi sākās problēmas, tad vērsos ar atkārtotu prasību risināt šo situāciju un, ka nevēlos saņemt atpakaļ konkrēto kafijas aparātu, automāts tika nosūtīts uz garantijas servisu un Euronics veikals alfa neuzskata, ka prece ir brāķēta un neuzņemas nekādu atbildību, joprojām!
Preču kvalitāte un klientu serviss ļoti sliktā līmenī! Neiesaku neko iegādāties Euronics, jo kad sāksies problēmas ar iekārtu, pircējam izdevīga risinājuma nebūs!
Добавить комментарий