Euronics - Slikts serviss
Labdien. Esmu ļoti vīlusies Euronics servisā. Pasūtīju mikroviļņu krāsni. 22.07.2021 atnāca e-pasts, ka prece ir jau ceļā pie manis. Norādīts, ka 1-3 darba dienu laikā prece tiks piegādāta.
Vakar, 27.07.2021 zvanīju DPD, lai saprastu, kur ir mana paka. Man, protams, prasīja izsekošanas numuru, kura man nebija, jo nezin kādu iemeslu dēļ Jūs tos klientiem nesūtat! Pateicoties ļoti laipnai DPD konsultantei uzzināju, ka man netiek sūtīta nekāda paka. Pieminēšu, ka jau ir pagājušās ČETRAS darba dienas. Rakstīju Euronics atbalstam, lai izsūta man izsekošanas kodu. Tikai tad man to atsūtīja un tika pamanīts, ka mana prece nav nodota kurjeram!
Gribētu zināt kādēļ netiek ievēroti termiņi?
Ja es nebūtu palūgusi izsekošanas kodu mana prece tā arī stāvētu Alfas klientu centrā, jo kādam darbiniekam bija slinkums to sapakot un atdot kurjeram.
Vēlos risinàjumu un pretīmnàkšanu no šī uzņēmuma. Neuzskatu, ka man jāmaksā par piegādi sūtījumam, kur konsultants vienkārši negribēja sapakot un nodot kurjeram. Kā arī piegāde laiku sola 29.07-30.07.2021, tās ir 6-7 darba dienas. Tad kādēļ mājaslapā norāda 1-3? Vajadzētu pielikt piebildi - Ja konsultantiem būs vēlme to laicīgi nosūtīt!
Šodien, 28.07.201, ieejot DPD mājaslapā redzu, ka paka vēljoprojām NAV nodota kurjeram. Kas tas ir par murgu ? Kad tad man viņu izsūtīs?
Vakar rakstīju jautājumus atbalsta daļai un tieku ignorēta. Info tālruni nav iespējams sazvanīt.
Комментарии (1)
Nekas jauns. Izplatīta tendence vairuma interneta veikalos. Nevar ticēt, ne datumiem, ne pieejamībai saitē, kā arī pašiem operatoriem. Vienīgais, ko varu ieteikt ir izmantot opciju maksāt pie preces saņemšanas.