Euronics - Slikts serviss brāķēta prece nekompetenti darbinieki
Šī ir man pirmā un ceru vienīga sūdzība ko jebkad esmu rakstījis. Dažas dienas pirms Ziemassvētkiem nolēmu iegadāties jaunu tv. Euronics bija laba Ziemassvētku atlaide Hisense Uled Tv. Piezvanīju uz tc Mols lai atliek. Kad ierādos pakaļ bija īstajā kaste ielikts nepareizais tv. Labi tas saprotams. Nokļūdījās. Kad aizvedu majas sapratu ka kaut kas ar krasam isti nav kartība. Pēc kāda laika zvanīju lai pieteiktu remontu par garantiju. Mēnesi nostāvēja remonta un kad beidzot zvanīju kas notiek teica ka nav remontējams un lai dodos pēc jauna uz veikalu. Kad ierados veikala man piedāvāja stipri zemākas klases tv jo tas modelis vairs neesot. Bet aizgāja runāt ar veikala vadītāju kurs ari sakot ka būs jāņem tas kas viņiem veikala ir par tādu pasu cenu. Uzskatu ka tā nav mana vaina ka viņiem tieši tas modelis vairs nav. Un jādod vieta tādas pašas klases tv kādu nopirku kaut ari ar atlaidi. Ziemassvētku atlaides beigušas bet manu brāķēto tv viņi tagad mainīšot pret daudz sliktāku. Teicu lai pasauc to vadītāju aprunāties un viņi aizgāja pie viņa vēlreiz un bez rezultāta. Kad teicu lai nāk tomēr runāt viņi paziņoja ka viņš nemaz neesot uz vietas lai gan divas reizes gaja pie viņa. Laikam veikala vadītājs pārāk glevs iznākt pie klienta aprunāties. Ļoti skumji ka tik liels uzņēmums šādi boja savu reputāciju.
Комментарии (2)
Nezināju, ka Hisense skaitās kruta firma...
šajā gadijumā ir nekompetents pircējs kurš neparzin garantijas noteikumus un paterētaju tiesības