Euronics - Slikts klientu serviss
Radās situācija, kur bija nepieciešams 7.08 un 08.07 zvanīt un klientu apkalpošanas tālruni.
Abās dienās komuicācija Euronics zvanu centrā bija lecīga un nejauka, šķiet, ka runāju ar vienu un to pašu sievieti abās dienās. Nekad neesmu saskārusies ar tik nejauku apkalpošanu un tādu saunas toni, šajai sievietei noteikti nav jāstrādā klientu apkalpošanas sfērā ar šādām komunikācijas "prasmēm".
Darbiniece gan vakar mani sūtīja uz veikalu, gan šodien telefonsarunā man "uzbrauca" ka man jāvēršas pie veikala, šādi pienāktos teikt, ja šie veikalu telefonumuri būtu kaut kur publicēti. Rezultātā, pati prasīju vai ir iespēja man iedot veikala numuru, ko darbiniecei pašai vajadzēja man piedāvāt, ņemot vērā, ka pati mani vēlējās pārvirzīt uz to.
Akropoles veikala darbinieks atbildēja uz maniem jautājumiem pieklājīgi un atbilstošā tonī un visu atrisināja telefoniski, pat ja pēc telefonsarunas ar jūsu zvanu centra darbinieci zvanīju jau uzvilktā noskaņojumā, un paskaidroja, ka IT strādā pie kļūdas, kas maldinoši rāda atlikumus.
Uzņēmumam būtu nepieciešams apdomāt kādi cilvēki Jūs reprezentē. Pēc saņemtās attieksmes no klientu apkalpošanas tālruņa, vēlamo preci visticamāk neiegādāšos Euronics.
Добавить комментарий