Euronics - Slikts garantijas serviss
Nopirku elektrisko skūteri.
Pēc divu dienu lietošanas parādījās error 30. Aizvedu uz garantijas servisu, pēc servisa, tā jauda samazinājās. Manam vecajam skūterim jauda ir 500w, tam, ko nopirku euronics 2000w, tad nu tagad pēc garantijas servisa jaunais skūteris jaudas ziņā ir līdzvērtīgs manam vecajam, taču viņi mēģina ieskaidrot, ka tā jābūt. Tad kāpēc, kad tikko skūteris bija izņemts no kastes tas brauca daudz dinamiskāk. Pēc servisa palietoju vienu dienu un noķīlēja bremzes, aizvedu uz garantijas servisu jau otro reizi.
Saņemot no garantijas servisa otro reizi atkal visi defekti nav novērsti, kā arī sabojāts bremžu disks un bremžu kluči, jo izkatās, ka profesionālie eironiks meistari visu ir nolējuši ar bremžu eļļu un nav pat pacentušies notīrīt. Kā arī jauda nav atgriezusies.
Nesīšu trešo reizi divu mēnešu laikā, un pa šo laiku skūteri esmu izmantojis tikai piecas dienas, līdz atkal kaut kas salūzt.
Vai ir kādi garantijas servisu limiti, cik reizes piemēram pusgada laikā jāiznes, lai viņi man atgrieztu naudu vai dotu jaunu preci?
Комментарии (4)
jāstaigā ar kājām vai jābrauc ar sabiedrisko. Apnikuši šitie skrējēji. Neļauj ne citiem pa ietvēm iet, ne paši nemāk uzmanīgi braukt.
Tāds nebija jautājums.
Vai ir kādi garantijas servisu limiti, cik reizes piemēram pusgada laikā jāiznes, lai viņi man atgrieztu naudu vai dotu jaunu preci? - - - 3 reiz!
3 reizes ar (!) to pašu bojājumu, nevis kopā 3 reizes.