Euronics - Nopirkts brāķēts telefons, garantijas remonts, komunikācija
2.06.21 pensionārs nopirka telefonu Euronics veikalā alfā! Mājās (laukos) saprata, ka sim karti ieliekot, telefons nedarbojās!
13.06.21 telefons tika nodots euronics veikalā bowlero pie spices! Pirms tam veikala darbinieks pārliecinājās, ka telefons nedarbojās ar derīgu sim karti! Noformēja pieteikumu, norādot: pilna komplektācija bez redzamiem vizuāliem defektiem.
... Klusuma periods
tā kā pensionāram telefons vajadzīgs, jo citādi jau nepirktu:) sākās meklējumi...
13.07.21 sazvanīts mttc telefonu serviss 22322444 - pateica, ka aizsūtīts uz euronics, defekts nav labojams
... Klusuma periods, nav jaunu ziņu
28.07.21 zvans uz mttc - solīja atzvanīt
29.07.21 atzvana no mttc - atdots veikalam, braukt pakaļ nākošo nedēļu uz veikalu
6.08.21 brauciens uz veikalu euronics bowlero pie spices - atbilde: gaidam preci no servisa, gaidiet īsziņu!
11.08.21 - gaidītā īsziņa saņemta
13.08.21 - brauciens uz veikalu euronics bowlero pie spices - tiek atdots telefons ar tehniskās ekspertīzes aktu, kurā ir ierakstīts: "ierīce ir saņēmusi triecienu, kas tiek klasificēts kā mehānisks bojājums. Trieciena rezultātā ticis deformēts ne tikai korpuss, bet ir bojātas arī citas elektroniskās komponentes.. Utt" tekstu var lasīt pielikumā! Starp citu akts tapis 15.06.21.
Retoriskie jautājumi:
1. Garantijas remontā 2 mēnešus, esot vests uz/no Lietuvas - 13.06 nodots veikalam, ekspertīze pabeigta 18.06 (lai gan parakstīts 15.06) - tātad 5 dienās nogādāts Lietuvā kā arī veikta ekspertīze! Kāpēc no Lietuvas uz Rīgas veikalu jāved ~ apm 50 dienas (18.06-11.08) ?
2. Kāpēc pa telefonu mttc neinformē par to kas sarakstīts aktā, bet stāsta ka sim kartes defekts nav labojams?
3. Galvenie jautājumi:
- kas dauza euronics pārdotos telefonus, kad tie tiek nodoti garantijas remontā, vainu par to uzliekot lietotājam?
- kas ir lietotājs ekspertīzes akta izpratnē? Pircējs-" lietotājs" nodod oriģinālu/nebojātu telefonu veikalam... Pēc diviem mēnešiem tiek atgriezts "deformēts" telefons... Tātad ir uzradies jauns "lietotājs", kas neievēro ražotāja noteikumus!
Komunikācija ar euronics darbinieku kā runāt ar "mākslīgo intelektu" - iestudētas pāris pareizās atbildes, ieskaitot: mēs neesam vainīgi!
34,99 eur vērtais telefons tika atstāts euronics veikalam, ja jau tik slikti iet ar biznesu, ka jākrāpj pensionāri!
Комментарии (2)
Pasutiju preci pirms svetku dienam,nakamaja dieba piezvanija teixa ka otrdien vini izsutis preci un ta nak 2 nedelja uz e vestulem neatbild un preci ari nav😁
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību