Euronics - Nekaunība
Ir sanākusi liela ķibele. Nopirkts dators, atvedot mājās praktiski strādā tik pat lēni un bremzīgi kā vecais. Par interneta lietošanu, ja atvērti divi logi vispār aizmirst, batereja netur. 6 dienas pēc nopirkšanas (lietots max 3 stundas) tika vests atpakaļ. Tika pieteikta sūdzība un prasība, lai šo lietu atrisina, jo nemaksāšu taču par nekvalitatīvu preci un, ka tānedarbojas, kā pēc parametriem norādīts. Pēc garantijas ekspertīzes mums pasaka, ka dators ir apliets, saliets un viņi vainu neuzņemas. Ekspertīze ziņo, ka apliets ir touchpads, kas vispār mums gāja labi, "eksperti" ieraugot mitrumu uz toucpada, nemaz neskatījās tālāk, kāpēc viņš bremzē. LIELISKI!!! Ļoti interesē, kad viņš tika saliets, varbūt vedot pie "ekspertiem" touchpads samirka, līdz ar to, pat nezinam, kas par vainu. Stāvam lielām acīm, nezinot, ko teikt. t.i es nopērku vitāli nepieciešamu preci, pati sabojāju un nesu atpakaļ? (varbūt kāds tā dara) Neesmu no Rīgas braukšana, līdzekļi, laiks, jā, laba ekspertīze sanākusi. Kā tad nu būs, tagad divus gadusjāmaksā par neko? Iesniedzām patērētāju veidlapu, veikals aizsūta uz vēl vienu ekspertīzi, preci neatgriežot 10 dienu laikā, kā likumā norādīts, atkal bardaks. Dators mēnesi nomētājas pa ekpertīzēmtagad priecīgus Ziemassvētkus? Līgumu nelauž, preci nemaina, garantiju atteica pavisam, jo mēs esot vainīgi. Nekaunīgi cilvēku muļķotāji. Šis ir jau otrais gadījums draugu lokā ar identisku situāciju. Paldies, no mūsu puses neviens tur vairs neiegriezīsies.
Комментарии (2)
uzraksti, lai ziesavvetku veciitis aizved zagarus. bET TAAman patiik euronics es prasu ziemassveku veciitim viskautko no vinu kataloga:) merry x-mas
Man tagad tieši tā pati situācija ar datoru! Plus paši sūta pie tā saucamā meistara, jo ja viņi to darišot bus baigi ilgi. Aizbraucu cerībā vai naivumā, bet mani sūta atpakaļ un saka, ka norādītajā adresē nekāds serviss nav! Maksimāli izbesijusies esmu..