Euronics - Labāk pasūtīt cita vieta
Nolēmām nopirkt preci, tā kā uz vietas nopirkt nevar, nolēmām pasūtīt caur euronics mājaslapu. Pasūtījumu noformējam pirmdiena, piegādes laiks bija norādīts 3-5 dienas, skaidra nauda. Visu nedēļu klusums, uz 8 dienu atbilde, ka tādu preci nav, un piedāvā līdzīgo dārgāku preci. Nav saprotams priekš kam rakstīt un piedāvāt to ko jūs nevar izpildīt, tā izliekas, ka maldinoša informācija. Tagad atkal vajag veikt pasūtījumu un gaidīt, sanāk lai nopirkt tu gaidīsi ne viss 3-5 dienas, bet 12+ dienas. Labāk pasūtīt cita vieta, ja veikalam nav iespējas pabaudīt uzreiz vai ir prece noliktavā vai nē.
Labdien!
Ārkārtīgi atvainojamies par šo situāciju!
Lai rastu pozitīvu risinājumu, lūdzam nosūtīt pasūtījuma informāciju uz mūsu klientu atbalsta centra epastu: [email protected]
Paldies jau iepriekš!
Jauku dienu vēlot, Euronics Latvia.
Комментарии (1)
Apsmieties var par Euronics atbildi. Man tas pats. Jau pirms nedēļas uzrakstīju uz viņu minēto e-pastu. Nekādas atbildes. Čatā arī solīja sazināties un neatbildēja.