Euronics - Krāpšana, defekts
27.05.2022. 13: 30 atradu perfektu kleitu priekš pasākuma zara veikalā akropole Rīga, bet pirms pirkšanas apskatīju vai nav defekts. Atradu 2 defektus…saplīsis rāvējslēdzējs, izdilis audums un diegi attaisīsušies vairākās vietās. Aizgāju pajautāt vai nav vēl viena mana izmēra. Nebija, pajautāju atlaidi, jo kleita maksāja 39,99 un ir defekts. Ar izbesītu seju man atbild nē.
Labi aizgāju paskatīties citur. Izmērīju pusi akropoli nekas nepatika. Tomēr izdomāju nopirkt kleitu un aizvest pie šuvējas. Ātri gāju ar cerību ka vēl nav nosūtījuši uz brāķiem. Bet nē kleita kuru es mēriju ir atpakaļ plauktā (priekš manis tā skaitās kā krāpšana jo 39.99 nav lieka nauda un par tādu summu vajadzētu būt labai kvalitātei) esmu jau norēķinājusies, nopirkusi kleitu jautāju vai ir garantija un cik ilgi. Man atbild ar izbesītu seju visur Latvijā ir garantija. Es pajautāju vēlreiz un cik un tad tikai atbild ka 2 gadi.
Saprotu, ka šie ir dzīves Sīkumi bet nevajag besīties, ka cilvēks nezina par garantiju un nevajag ar izbesītu seju un toni atbildēt cilvēkam. Viņiem būt jāpriecājas, ka cilvēks nopērk klients ar defektu par pilno cenu. Un būtu jauki dzirdēt “labdien”, “atvainojos”, “paldies” un “uzredzēšanos”. Parastas, elementāras ietas, ko vajadzētu mācēt klientu apkalpošanas sfērā.
Комментарии (5)
Ja godīgi, izbesiji.
Atvainojos Euronics veikalam. Nesaprotu kā man uzlikās Euronics veikals. Bet cenšoš izlabot
Nākamreiz ej uz tirgu iepirkties ,ja jau dārgi esot pa 40 eur kleita.
Tirgū ar, manuprāt, nekas lētāks nav :D visur cenas neadekvātas kvalitātei.
Tad kāda problēma iet un izveidot klietu uz kādu šūšanas darbnīcu vai ateljē ? Pa tiem pašiem 40 eur + vēl ka nopirktā vēl jālabo tas būs vismaz 15 eur,tātad ap 55 var mierīgi parastu kleitu individuāli uzšūt! Mūžīgie nīdekļi ka vienmēr dārgi jau nekad nevēlas padomāt.