Euronics - Krāpšanā
Labdien.01.10.20 Euronics internet lapā kur pirkt vēlējos iegadāties ierīci jabra25 kuras Cena 25 euro uzspiežot pogu nopirkt uzrādās cena34 euro. Sazvanot servisa centra darbinieku saskaros ar nekorektu sarunu un uzrunājumu ka darbinieks velti tiere ar mani laiku. Šī jautajuma domstarpībā netika risinātā. Ar šādu nekorektu sarunas veidu un interneta iepirkšanos euronic tikla nekad nebiju saskarusies. Vēlētos tomēr šī jautajuma risinājumu korekta forma. Jo darbinieks no servisa centra veda nekorektu sarunu un beigas uzrunāja, ka nav vērts tērēt viņa laiku jo saruna i nav nozīmes. Inga t23279040
Комментарии (2)
Zvanijat uz klientu centru vai servisa centru? Un majas lapa konkretai precei stav cena 34.99, tatad domstarpibas ir atrisinatas un precei sobrid tiek attelota pareiza cena 😊
"Euronics internet lapā kur pirkt vēlējos iegadāties ierīci" - nopietni? Nevis pirkt, bet iegādāties? Nu, protams, kāpēc jāpērk, ja vēlas iegādāties.
"Sazvanot servisa centra darbinieku saskaros ar nekorektu sarunu un uzrunājumu" - pārbaudi vai sarunai, ar kuru saskāries, nav pozitīvs COVID-19, citādi, "uzrunājums" būs pati mazākā problēma.
"darbinieks velti tiere ar mani laiku" - ja pieņemam, ka domāts ir "tērē", (jo vārds "tiere" varētu iederēties kontekstā, kaut gan vairāk atgādina "niere"), tad darbiniekam nav taisnība - viņš tērē darba laiku un ne jau velti. Viņam par to algu maksā.
"Šī jautajuma domstarpībā netika risinātā." - ja saruna notika tādā pašā putrā, kā uzrakstīta šī "sūdzība", tad ir pilnīgi saprotams, ka pat 3 filoloģijas profesori nespētu tur neko "risinātā"
" Inga t23279040" - šito uz iepazīšanās saitiem (protams, drosmīgajiem, kuri būtu gatavi riskēt ar veselo saprātu!).