Euronics - Krāpšana
Nopirku telefona Stikliņu, atverot iepakojumu uzreiz skaidri redzams, ka tas nav priekš norādītā telefona modeļa. Apskatot iepakojumu, ieraudzīju, ka modeļa nosaukuma un svītru koda uzlīmes ir uzlīmētas virsū cita modeļa uzlīmēm. Protams čeku neesmu paņēmis un uz veikalu pašlaik nav iespējams vērsties ar sūdzību, bet ir skaidri redzams, ka tā ir pircēju maldināšana.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju.
Lūdzam precizēt, kurā Euronics veikalā un datumā tika veikts pirkums.
Šo informāciju, kā arī savu kontakttālruni, lūdzam nosūtīt uz epasta adresi: [email protected]
Centīsimies rast risinājumu.
Lai Jums jauka diena!
Комментарии (5)
nu draudziņ...čeku nepaņēmu...nu vnk..nu man kaa jurstam izstasti tavuprat ko tavaa labaa varu dariit?
Uzreiz pašam neradās jautājums kāpēc stikls priekš S20 maksā 5.99, bet citur pāri pa 20? ))
cena nemaina to faktu, ka norādītais produkts nesatur norādīto produktu. Vienīgā kļūda ir nav paņemts čeks un tagad neko nevar darīt.
Protams čeku neesmu paņēmis...no tad jau neko...būtu paņēmis, būtu apmainījuši.
Mārtiņš? Nu tad jautājumu man nav...