Комментарии (6)

J JēkabsPīpiņš 02.06.2008

Es piekrītu! ! Ļoti dārgs un nekvalitatīvs serviss:( Ja maksāsi skaidrā naudā - atlaide!

L Liga 02.09.2008

Nezinu, ka jums, bet man loti patika serviss un to darbinieki. Man pa celam salauza masina, tas bija tuvakais servis, man tur loti atri un kvalitativi noversa visu. Ka ari par sapratigu cenu. Ta ka esmu loti apmierinata ar servisu, ka ari visiem saviem draugiem to ieteicu...

O Oskars 16.10.2008

Par skrūvēm taisnība. Jāpārbauda pašam.
Par to dargs/lēts. Ir dažāds viedoklis. Esmu remontējies dārgāk. Esmu darījis arī lētāk. Kvalitāte ir Ok, ja pats esi blakus un skaties ko dara.
Tas ka viņiem algas ir aploksnēs mani tas īpaši neuztrauc. par to jauztraucas pašiem dabiniekiem.

P Pēteris 12.02.2009

NEKAD nebraukšu uz šito servisu. Kad tikko biju nopircis auto, aizbraucu, lai šamie nomaina eļļu, siksnas u.t.t Nākamajā dienā džeks zvana, sakaka, ka tipa jāmaina arī rullīši, jo tie esot padiluši un savādāk viņi nevarot dot garantiju, ka zobsiksna nepārleks u.t.t. Es saku ok davaj mainiet, ja jau vajag. Pēc kāda laika, atkal zvana tjip jāmaina arī ūdenspumpis, bet uz vietas viņiem neesot - jāpasūta, pēc 2 nedēļām būšot. Es prasu vai nevaru tagad autiņu savākt, a šie atbild, ka nu autiņš ir izjaukts un tad vēlreiz būs jāmaksā par darbu. Nodomāju - ai lai nu paliek. Paiet tās 2 nedēļas - nekādas ziņas. Pēc dienas zvanu, prasu kas un kā - šie saka, ka vēl neesot gatavs - būs rīt. Zvanu nākamajā dienā - tjip viss ok var vakarā savākt, tas viss izmaksās 670Ls. Nodomāju - nu ok, toties viss būs čiki. Aizbraucu pakaļ, samaksāju, taisos iet prom, šis vēl piebilst tjip ja autiņš sūdīgi lec vai kaut kas vēl, tad nu lai es aizejot tepat blakus kkur noregulēt to zobsiksnu ja nu par kādu zobu būs nepareizi uzlicies!!! Blin nodomāju, kas par lohiem, ka nevar uzreiz sataisīt, bet nu labi - braucu prom. Pēc kāda laika ievēroju, ka autiņš vairs nelec no pusapgrieziena, kā bija sākumā pirms servisa, bet no kādiem 3, 5. Tā nu viens pazīstams meistars sāka skatīties, noņēma zsiksnu un saka, ka tā toč nav jauna !!! un arī rullīši neizskatās jauni. Un pie tam zsiksnas spriegotājmehānisms saliekts tā, itkā viņš ar lomiku būtu ņemts ārā. Nu neko - nākamajā dienā nopirku jaunu zsiksnu un paziņa arī nomainīja. Ā un vēl servisā zsiksna bija galīgi NE pēc atzīmēm uzlikta. Tas ir vāks vispār. Ja nebūtu nekas mainīts pēc servisa, tad vēl varētu PTAC uztaisīt diagnostiku un dabūt $$$ atpakaļ, a tā - nauda vējā.

H heh 18.11.2009

Pāris reizes biju tajā kantorī. Kaut kā aizdomīgi augstas cenas likās, plus nomainīja bukses, kuras patiesībā bija veselas un nemaz neprasīju mainīt. Viņu politika ir tāda, ka visi servisa darbinieki (vismaz visi tie, ar kuriem man sanāca darīšanas), to vien dara, kā spiež uz dažādu detaļu maiņu, jo vairāk, jo labāk. Bremžu klučus arī nu ar uzstājību gribēja pierunāt mainīt, taču izrādījās, ka ar tiem vēl vairāk nekā pusgadu var braukt un tā arī bija, nobraucu vairāk kā pusgadu. Atliek tev tikai pateikt, ka tu no tehnikas neko nesaproti, tā tik sākas, jāmaina tas, jāmaina šitas. Vairāk uz turieni nebraukšu.

F FG 19.03.2010

Serviss "super" iedzinu lai salabo auto. haa zvana, ka gatavs esot, , , nu ok. braucu pakaļ :) aizbraucu un pirmais ko man saka:
jāmainā tā šara, šitā šara
...wtf?!?! Mašīnai tikko TA izieta
nu ok ar TA pie mums arī zļknābji strādā.
Izeju pie mašīnas, , skatos ritens šķībi stāv (sagāzies uz iekšu)
Saku "eu veči pirms tam pat ar beigtu gultni taisnāk stāvēja, savirzi taisījāt???"
EOLTAS: nē netaisījām, bet tūlīt uztaisīsim
...ok aizeju uzpīpēt, , , pagaidu, , , savirze gatava :))
skatos tāpat tas sū*a ritens šķībs saku: paklau viņš jo*tvai matj ku šķībi stāv davai saliekat normāli
uz ko man atbilde: a tev draudziņ mašīna sista bijusi tapēc ar nevar taisni viņu dabūt.
Nu protams negāju teikt ka tas auto tika pirkts jauns un esmu viņam vienīgais īpašnieks un sitis viņu neesmu ne reizi.
Sūdu bedre nelaimīgā tas serviss arī detaļas nav no labākajām, noirku eļļu kura pēs 7tk piedeg pie šupa ka attīrīt nevar pie līmeņa pārbaudes. Bet līdz tam biju apmierināts patstāvīgais klients. Kretīni, , , un kurš man tagad samaksās tos zaudējumus kas dēļ viņu darba radies?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы