EOLTAS - Attieksme

Pida.... kantoris!!! Piezvanīju, prasu vai nevar uzmest aci, skriemelis šķiet atvilcies utt.. saka, jā nekādu problēmu brauc šurp, es kā losis šķiļu mašīnu laimīgs braucu.. tur man pasaka ka neesot sapratušies, vispār kāds cits uz telefonu atbildējis, kur es zvanīju vispār, un ka pēc nedēļas var paskatīties tik, es saku nu lai meistars vismaz apskata ārā un pasaka ko un kā pats salabošu.. krch pasūtīja mani, neapmierināts jeblans, laikam nedod sieva vienkārši!!!!

M

Комментарии (2)

I inženieris alfrēds 29.10.2014

Tas kantoris ir super. Laboju tur visus savus auto jau sesto gadu. Nekad nav bijuši starpgadījumi. Un cik es zinu- pieraksts ir aptuveni 3 līdz 7 dienas. Neticu, ka Tev kāds varēja pateikt, lai brauc tūlīt pat. Iespējams būsi uzzvanījis uz citu autoservisu vai vēl kur citur. Ieliec Te savu telefona operatora izdruku, lai visi redz, ka tādā datumā esi zvanījis tieši uz šo autoservisu.
Ja jau pats vari visu salabot- kam Tev vajadzīgs meistars?! Pašam acis nav pierē? Interesants Tu kekss..

M MIX2014 29.10.2014

Pirms aizvainot citus, vispirms, būtu jāpārliecinās par savu taisnību. Būtu ļoti cilvēcīgi, ja būtu norādijis telefona numuru, uz kuru tu tiešām reāli zvaniji. Ja tev ir uzņēmuma vizītkarte, tad jāpievērš uzmanība ir abām pusēm, jo vienā ir norādīta autoservisa kontaktinformācija un otrā pusē auto rezerves daļu veikala kontaktinformācija.
Autoservisā viss ir pēc pieraksta un pēc aprakstītās situācijas tas izskatās pēc liela pārpratuma.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы