РешеноELKOR - Zādzība, pārdevējs pārdod tukšu iepakojuma kasti
Preces pārdevējs salika maisiņā man redzot, tad maisiņu viņš nolika uz grīdas savā pusē aiz kases un pieņēma samaksu par visām nopirktām
precēm. Šajā laikā otrs pārdevējs no maisiņa izņēma vērtīgākās preces, vienu - ar visu iepakojumu,
bet otru izņēma no kartona iepakojuma un kartonu atlika atpakaļ maisiņā. Mani zaudējumi par nesaņemtām, bet samaksātām precēm
- vairāk kā 100 eiro!
Tā nebija zādzība, bet aizmāršība!
Mani apkalpoja divi pārdevēji, otrais nezināja to, ko pirmajam vajadzēja ielikt maisiņā un vai kartona kastē prece jau atradās vai to vajadzēja vēl sameklēt.
Šobrīd preces gaida veikalā, lai tās saņemtu!
Paldies!
Комментарии (1)
Jācer, ka nākamreiz, pirms rakstīt sūdzības ar apvainojumiem zādzībā, vispirs sazināsies ar pārdevēju, un tikai pēc tam, ja būs palicis rūgtums, uzrakstīsi, ka pārdevēji strādā neuzmanīgi un rada tev liekas neērtības.
Reizēm, palasot sūdzības, tiešām nevar saprast, kāpēc cilvēki nerisina savu jautājumu, bet pirmām kārtām sūdzās.