ELKOR - Slikts serviss un krāpšana
Pasūtīju galda tenisa galdu 9. jūnijā pa 400 eiro. Sākumā pa telefonu Elkor klientu apkalpošanas speciāliste teica, ka galds jāgaida 2 nedēļas. Nolēmu galdu iegādāties un gaidīt šīs te divas nedēļas. Naudu iemaksāju pilnā summā un arī piegādes maksu apmaksāju.
Vēlāk saņēmu zvanu, ka tomēr jāgaida mēnesis. Nolēmām gaidīt pat, ja galds bija paredzēt kā dzimšanas dienas dāvana vīram.
Nedēļas vēlāk klientu apkalpošanas darbiniece Elīna Ņesterova sazinājās caur zvanu. Dienas vidū esmu darbā nevarēju atbildēt uz zvanu (norādīts pie pasūtījuma, ka visa saziņa notiks caur sms vai epastu). Nevarot atbildēt uz zvanu nesaņēmu nekādu info par zvana iemeslu. Domājot, ka varbūt kurjiers ir pie mājas, darbā paņēmu pauzi un atzvanīju klienta apkalpošanas centram. Man paziņoja, ka šādus galdus vairs neražo (taču tie joprojām ir norādīti Elkor mājalapā). Tika prasīts vai vēlos atmaksu vai pasūtīt kādu citu no alternatīvām. Jau atkal tā pati darbiniece Ņesterova... zvanā apgalvo, ka esot atsūtījusi epastu ar pieejamajiem galdiem. Epastu es nesaņēmu! Palūdzu, lai nosūta vēlreiz. 4 dienas nespēju saņemt normālu atbildi. Visi epasti rakstīti sliktā gramatikā, neformāli, pavirši, nesniedzot atbildes uz jautājumiem.
Sapratu, ka ja nelūgšu atpakaļ naudu, tad to būšu zaudējusi. Darbiniece vilcina laiku, nesniedz nepieciešamo informāciju.
Добавить комментарий