ELKOR - Pārdevējs rupji "pasūta" mammu ar bērnu
Sestdien 31.01. Elkor plaza Brīvības ielā vienīgais pārdevējs TV nodaļā, kas izskatījās pēc ruda āža - rudi mati, bārda, apstiprināja šī veikala labo slavu - rupji "pasūtīdams" mammu ar bērnu, kas vēlējās konsultāciju, jo 3 vina "kompetentie" darbinieki nevarēja atbildēt ne uz vienu jautājumu, bet ""azis"" bija aizņemts ar citiem klientiem, kad jautāju, vai nevar palīdzēt, atcirta, ka ir aizņemts, vai tad es neredzot...
Комментарии (19)
Wow!!!Aplausi kājās stāvot!!Man trūkst vārdu!
Ļaujiet izstāstīt visu no mana, pardon, rudā āža, skatupunkta.
Sestdiena, 31.01.Elkor Plaza Brīvības ielā.Strādājam, apkalpojam klientus, tai skaitā divus patīkamus cilvēkus, kuri vēlas dāvanai iegādāties mūzikas centru.Mēs kopīgi izvēlamies, klausamies un apspriežam kuru aparātu izvēlēties, kad sarunas vidū(pareizi atzīmējāt - ES BIJU AIZŅEMTS) pa vidu mēģina iejaukties vīrietis, kuram es atbildēju:Jūs taču redzat, es esmu aizņemts.Viss.Kautgan tajā pašā laikā trīs mani kolēģi bija pilnīgi brīvi un varēja jums palīdzēt.Es protams jūtos pagodinats ka izvēlējāties tieši mani, taču, es atkārtošos, es jau apkalpoju cilvēkus.Ko man vajadzēja darīt, pateikt cilvēkiem lai vinji pagaida, jo mums lūk veikala ir ieradušās ĪPAŠI SVARĪGAS PERSONAS, kurām uzmanība ir jāpievērš visupirms.Vai tā bija jārīkojas????
Jāatzīst ka iztēle gan jums laba:pirmkārt, kāda mamma ar bērnu?Pa vidu jaucās vīrietis...ja nu vienīgi...bail pat domāt, otrkārt, rupji pasūtīja?Rupji???Maz apjēdzat šī vārda nozīmi?!
Mjaa...Ieteiktu jums piestaigāt kādos pieklājīgas uzvedības kursos un par ļaunu ar nenāktu vizītes pie psihologa.
Riebjas šeit taisnoties, bet nespēju paciest šitādus uzbraucienus.
Kā vienmēr klientam taisnība, kaut gan es uzskatu, ka klientam 99% gadījumu nav taisnības! Visvairāk mani besī, ka šādi te pircēji uzskata, ka viņi ir tie labākie speciālisti un visu ļoti labi pārzin! Vienkārši riebjas!
Vispār jau tomēr, ja nu tiešām redz, kā pati autore raksta "bet ""azis"" bija aizņemts ar citiem klientiem, kad jautāju, vai nevar palīdzēt, " ja pārdevējs aizņemts, tad jau nu gan pagaidīt varētu. Un arī aizbildinājums māte ar bērnu skan smieklīgi, vai tāpēc visiem pārējiem jāiet no veikala ārā? Kaut gan mani pašu reizēm kaitina pārdevēju neprofesionālā rīcība, tas nu gan nebūtu šis gadījums. Un lamāt cilvēku par āzi arī šoreiz nav pamata.
Tieši manas domas. Varam atvērt mājas lapu līdzīgu šai, tikai "sūdzības uz klientiem" Ar visiem vārdiem, aprakstiem un dzīves vietu. Lai nokaunās tautas priekšā!!
Es šeit arī nepiekrītu pircējam! Kā tad sanāk, ienāk mamma ar bērnu un tūlīt visiem pārdevējiem jāpamet savi iesāktie darbi un jānodarbojas ar šo mammu? Galu galā mēs taču ejam uz veikalu ar noteiktu mērķi un ir jārēķinās ar laiku, ko tas aizņems un nevajag šeit piesegties ar bērnu!!! Pārdevējam visi pircēji ir vienādi, gan ar bērniem, gan bez bērniem un ja ļoti vajag kādu lietu nopirkt, tad ir trīs varianti:
1) pagaidīt, kamēr pārdevējs beigs apkalpot iepriekšējo klientu;
2)pavērties apkārt, varbūt ir kāds brīvs pārdevējs un droši iet klāt ar savu lūgumu, nevis gaidīt, kamēr kāds no pārdevējiem pievērsīs jums uzmanību;
3) aiziet uz citu veikalu.
Man personīgi tracina, kad ejot uz veikalu, vēl neesmu kārtīgi ienācis un pārdevējs uzreiz jautā ar ko pakalpot.
Agnese tu esi duro4ka!! Driz tevi neviens pat neapkalpos, jo nebus konsultantus! Krizis!! Un kad es stradaju par pardeveju, tadi cilveki ka tu biji loti daudz!!! Es tadus ka jus ignoreju, vaj sutiju talak! Pie cita pardeveja!
Es arī apbrīnoju tos primātus, kuri bez jebkādām emocijām iejaucas citu cilvēku sarunā.
Man jau patīk tas fakts, ka pārdevējs atteica un uzreiz uz viņu jāraksta sūdzība :)
samierinies!!
Un kā tas var būt, ka 3 darbinieki nevarēja atbildēt uz jautājumiem?!
pati esmu pārdevēja un katru dienu saskaros ar to, ka pircēji izturās pret pārdevējiem tā it kā kāds viņiem ir parādā!
Par tiem jautājumiem, ziniet, kad man vēl nebija augstākās izglītības un es pašreizējā darba vietā piestrādāju par pārdevēju, atceros, ka cilvēki tiešām mēdz reizēm uzdot tādus jautājumus, ka uz tiem neviens profesors neatbildēs šo jautājumu stulbuma dēļ. :D
Pie tam sūdzības autorei tik tiešām maz kauna un pietātes. Ja es ko veikalā pērku, un pārde'vējs mani apkalpo, tad šitādas te, kas iejaucas sarunas vidū, parasti pasūtu es pats. Var'but tiem, kurus apkalpoja arī nemaz netikās, ka tāda ielien pa vidu, jauc runu un vēl ošņā, ko viņi pērk.
Super! Elkor - krapnieki! Heh!
Klienti bieži vien nāk tikai izgāzt dusmas uz pārdevējiem, jo negrib tās nest mājās. Ir bijuši arī trakāki gadījumi. mammai ar bērnu jānokaunās...
Godīgi sakot, šķiet, ka te komentē āža kolēģi auni. Ir elementārākais tirdzniecības un klientu apkalpošanas likums - pat ja esi aizņemts, Tev ir laipni jānodod klients citam kolēģim vai arī jāpalūdz nedaudz uzgaidīt. Galu galā var pajautāt, ko klients vēlējās, un, ja redzams, ka runāšana būs ilga, tad rīkoties kā minēju augstāk. Varbūt cilvēks tikai jautā, kur pietiktu ar atbildi "jā" vai "nē". Tā ka āzim nav NEKĀDA attaisnojuma = tipisks padomju laika atkritums, kuram nav vieta strādāt ar klientiem. Un nedomājiet, ka tas, ka esat strādājuši par pārdevēju, Jūs padara par ekspertiem. Slinkie muļķi. Ja negribat, ka klients traucē, ko vispār darat tirdzniecībā? Ejiet labāk slaucīt ielas. Normālā valstī par šādiem izgājieniem jau sen būtu uz ielas.
Cik esmu bijusi veikalu tīklos Elkor, tik varu piekrist, ka pārdevēji lielākā daļā tiešām neko nejēdz no precēm, kuras tirgo.
Ja vēl kādu vārdiņu sakarīgu var izpiest par audio vai videotehniku, tad datoros šie cilvēki nejēdz neko.Reiz viņiem uzkārās printeris, un nevarēja izdrukāt pavadzīmi.Pārdevēji slēdza derības, kuram izdosies atdzīvināt printeri.Tas viss loģiski klienta klātbūtnē.
Ar ko tas beidzās?Klients atteicās pirkt preci un aizgāja citur.
Ja, ELKOR - tīri krāpnieki!
Nu teikshu taa, man ir veikals un manaam pardeveejaam ir tas jau asiniis, ka pircejam ir taisniiba.Ir japrot iziet no situacijas.Kaut vai jau minetais piemers, atvainoties tiem, ar kuriem jau paardeveejs runaa un palugt citu paardeveeju prieksh " sievietes ar bernu".Pardevejs nav rikojies optimali, bet cienijamaa "sieviete ar bernu" arii nee.Lai arii kaa, bet tik zemu nevajag krist un saukt cilvekus par azhiem, vai izsmiet vinju matu krasu.Un tiesham uzpust no mushas ziloni, ja pareizi izlasiju, neviens, nekur jus nav pasutijis.Klientus ar tadu nostaju es neaizstavu.Pircejam ir vienmer taisniiba, bet pardevejiem ir arii tiesiibas, lai ar vinjiem sarunaatos, kaa ar cilveekiem un nevis kaa ar AAZHIEM!
Nav stulbu jautājumu, ir stulbas atbildes!
Es nēesmu "āža" kolēģis un tomēr esmu viņa pusē. Ja tu redzi, ka cilvēks ir aizņemts sarunā ar citu klientu nebāzies virsuu ar domu "man tikai pajautāt" un kaut gan tu var buut uzsktati, ka esi klients vai "mamma ar bērnu" (kuru nekaunības arī dažreiz fascinē), tomēr cieni otru klientu, kurš pirmais atnāca uz veikalu, kurš pirms tevis uzsāka saruna ar pārdevēju un kuram arī ir tāda pati vajadzīva ko pajautāt, kā tev.
Ja man gadās aprastītā situācija es pats vēršos pie traucējošā klienta un atbildu tā kā uzsktu to par vajadzīgu, jo zinu, ka pārdevējs nevar atļauties pateikt neko skarbu, bet dažreiz tā vajadzētu!!!
Nu rupji bija no konsultanta puses taa atbildeet peec idejas bija... paskatamies citur eiropaa - Vacijaa biju loti daudz veikalos un vajadzeeja paliidziibu lielos tehnikas veikalos, pārdevēji maz bija un tauta bija daudz tapeec gruuti bija kaadu dabuut rokaa... bet ja pienaak pie kaada uzprasa 'atvainojiet juus vareesiet paliidzeet?' un paardeveejs NE RUPJI bet normaali atbild jaa tikai buus jauzgaida jo klienti ir daudz nu labi kaadas 30min bija jaastaav pie tellukiem savaas domaas un garlaicibaa, bet tas paardeveejs atnaaca un konsulteeja..
Tad kad nebija taadas sveetku dienas un nebija daudz cilveeki paspeej tik ienaakt kaadaa no veikaliem uz 1sek. paskatiities uz kautko un jau kaads konsultants ir klaat un vaicaa kaa var jums paliidzeet.. protams ka tikai vaaciski...
Un ja nau cilveeki bet redzi ka konsultants ir aiznemts un neviena cita nau tad vainu pajautaa vai vareesiet atnaakt - un vinjs atbild jaa noteikti pienaaksu kad apkalposu sos cilveekus vai vienkaarsi pats pagaidi un konsultanti tur vienmeer uzreiz pienaak pie teviim..
Esmu bijis Francijaa ir arii sanaacis (patiik skatiities tehniku citaas valstiis) un tur arii lai gari nerakstiitu taapat kaa vaacijaa bija viss laipni, pozitiivi un atkariibaa no situaacijas aatri...
Tagat dziivoju Irijaa.. seit vispaar ieej pa durviim ieksaa jau prasa 'vai jums var kaa paliidzeet?' vai arii sanaaca tadaa lielaa gandriiz kaa elkor veikalaa pirkt jaunu puteklusuuceeju un bija ziemassvetku laiks.. protams ka visi konsultanti aiznemti bija un tautas daudz... kautgan saakumaa piegaajaam pie puteklusuuceejiem kaadu mirkliiti pastaigaajaam, skatiijaamies un pats konsultants pienaaca pie mums un laipni un smaidu sejaa teica ka peec kaada laika pats pienaaks pie mums kad apkalpos 2 citus cilveekus..
Taatad kautvai konsultants bija aiznemts liidz kaklam vinjs pats pienaaca un pateica ka pienaaks pie MUMS peec kaada laika...
Un domaaju latvijaa taapat vajadzeetu kautvai gruuti sitaa lavijaa domaaju buus jo vienmeer latvijaa ja kautko gribu pasam jaanesaas pakal kaadam pa pus veikalu.. un tad veel kad paprasa tad taa nopuusoties jaa labi piekriit un vismaz 60% ir bijis ka loti sekli izstaasta.. praktiski izstaasta to kas rakstiits uz kastes ko pats var izlasiit vai izstaasta to ko jau zinaaju un nekaadi nepaliidzeeja iipasi... vainu atbild krievisk iun nevienu vaardu latviski konsultants nesaprot.. - tad pasaku atvainojos un apgriezos un eju prom.. jo ja darba deveejs ir tik nolaidiigs un neprasa pamat valodas zinaasanas zinaat (Latviski, Angliski, krieviski un tagat pat Vaciski) tad jau uzreiz pa veikalu var spriest..
Elkoraa kurs ir T/C Spice sanaacis taa kad esmu pircis telefonu.. nezinu vainu traapijaas forsa konsultante vai kaa.. bija juutams ka krieviete bet vismaz visu maaceeja pateikt latviski, protams ka zinaaja pasu taadu seklaako informaaciju pa telefoniem bet bija vismaz prieks un patiikami.. vieniigais paarsteigums bija tas kad atbraucu majaas.. iesleedzu telefonu un vinjs jau bija lietots.. bija bildes, video un paaris pieziimes.. domaaju kad tie telefoni kurus izmanto apskatei/ ir izliktas vitriinaas vinjus arii sleedz ieksaa un izraada cilveekam, bet paardod tos kuri ir kastees nezinu zem vitriinaam.. vai man iesmeereeja to apskates telefonu.. bet taa nebija ne vainas ar pasu telefonu
arii kad nesu uz garantiju labot sagadiijaas atkal pie vinjas un bija viegli sarunaaties ar vinju.. kautgan tas garantijas remonts nebija pats forsaakais (2 menesus gaidiiju tad man apnika un saaku zvaniit un teica ka vinji paintereseesies un piezvaniis man labi gaidiiju veel nedeelu neviens man nezvaniija.. atkal zvaniiju pats un atkal teica ka vinji uzzinaas informaaciju un taa naacaas burtiski katru dienu pasam zvaniit un peec nedeelas beidzot dabuuju atpakal ) tas sanaak 2 ar pus meenesus bija remontaa.. njaa.. nebija iipasi patiikami tas..
Tapeec vairs iipasi nepatiik pirkt latvijas veikalos kautko.. tagat vainu pasuutu no interneta vai kas esmu aarzemees tad tur paskatos...
Rudais āzi aizver muti, tavs viedoklis, citu viedoklis, kas Tu tāds esi? Tipa kompetentais? Lohs Tu esi! Rūpīgāk izvēlēties darbiniekus, tad tādas huiņas nebūs.