ELKOR - Krāpšana un slikts klientu atbalsts
Pasūtīju elkorā caur mājaslapu preci, apmaksāju to un gaidīju kad saņemšu. Pēc dažām dienām atnāk īsziņā ka pasūtītās nav krājumā (pasūtījuma laikā tā bija krājumā), un ka atgriezīs naudu. Pēc 5 dienām sāku viņiem zvanīt par naudas atgriešanu. Pirmo reizi zvanot biju gaidījis dažas minūtes līdz savieno ar operatoru, bet tad izlēmu piekrist mana zvana reģistrēšanai, lai elkor pats man atzvana(autoatbildētājs piedāvāja tādu opciju). Otro reizi zvanīju nākamajā dienā, jo tā man un neatzvanīja, zvanīju 10 minūtes, atkārtoti nesagaidīju operatoru un piekrītu zvana reģistrēšanai. Jau ir nākamā diena, es tā un nesaņēmu zvanu no elkor operatoriem. Naudu kuru esmu samaksājis par preci tā un neatgrieza.
Комментарии (3)
Kur ir krapshana? Naudas atmaksa butu javeic 14 dienu laikaa, bet tas ari nav obligati, meenesha laikaa butu atbilstoshi, jo ir svetki un arkartas situacija.
Obligāti ir jāveic atmaksa līdz 14 dienu laikā, mēneša laikā nav atbilstoši. Uzskatu to arī par krāpšanos jo klients nav saņēmis naudu, mēģina sazināties ar pārdevēju, bet neviens neatzvana vairāku dienu laikā. Ja uzskatat šādu attieksmi par normāli, tad ir žēl ka Latvijas iedzīvotājiem šāda attieksme liekas par normālu. Man ir šaubas ka klientu atbalsta centram ir divu dienu rinda (būšu priecīgs ja kļūdos).
Pašlaik esmu tieši tādā pašā situācijā. Uz e-pastiem neviens neatbild, telefonu neceļ un 14 dienas jau ir pagājušas un ziņas nekādas.