ELKOR - DATORS

Vienkārši murgs! iegādājos datoru. pēc aptuveni 3 mēnešiem dators tika aiznests 1.uz garantiju. pusgada laikā dators uz garantju tika nests 3 reizes! visas trīs reizes tika rakstīts pieprasījums, ka tas nav normāli, ka tik jauna prece ir jānes uz garantiju. 1. bija problēmas ar Wi-fi. Elkor paskaidroja, ka problēmas nav bijušas. kā nav, ja mājās telefons, planšetdators wi-fi ķēra, dators nē?! 2.reizi noplīsa cietais disks. aiznesu uz garantiju! rakstiju arī pieprasījumu, lai maina pret līdzvērtīgu preci. dažu dienu laikā atzvanīja, ka jaunu preci nemainīs, jo redz līdzvērtīga prece pēc viņu domām ir tāda pati - tāds pats modelis, cena utt. bet sony redz tādu vairs neražo!! tālāk paskaidroja, ka jāsūta uz vācijas Sony centru, ka nav iespējams LV salabot. ok, piekritu. pagāja 2 nedēļas.. zvana, ka dators ir salabots, bet VĒL Vācijā.. tā bija 3diena, ap 14:00. un vai es ņemšu to datoru. saku, ka nekas jau man cits neatliek. paskaidroja, ka dators būs atpakaļ 5dien. nepagāja ne 3h.. tajā pašā 3dienā - zvana Elkor atkal..un saka - variet braukt pakaļ datoram, viņš ir servisā! kādā veidā 3h laikā dators tik ātri tika atvests no Vācijas?! un tajā pašā 3dienā nevis 5dienā!? Pilnīgākie meļi un krāpnieki!!! ok, aizbraucu pakaļ datoram.. atvedu mājās. ieslēdzu - gāja! savadīju no jauna visu, ko prasija.. viss kārtībā. tad aizgāju kaut ko darīt.. datoru aptuveni 3h nelietoju! tad piegāju pie datora.. tas bija "iemidzis", ieslēdzu.. un atkal uz ekrāna pieprasījumi par kaut kādām instelēšanām. neko nesaprazdama, kas notiek atkal. restartēju. un atkal nekas nenotika un vislaik rādīja kaut kādus errorus!! līdzīgi kā iepriekš!!! Kā tas iespējams, ka dators pēc remonta labi, ka 3h strādā!!!???? nākamajā dienā aiznesu uz Elkor alfā, pateicu, ka negribu lai labo!!! rakstiju pieprasījumu.. bet kā vnm, klientu neviens neklausījās!! šodien zvana.. dators ir gatavs, variet braukt pakaļ! es saku, bet es jau negribēju nekādu remontu.. man apnicis, ka dators visu laiku remontā, es nevaru pastrādāt! un otrā telefona galā - es neko nevaru izdarīt! veiciet kaut kādu speciālo ekspretīzi..ka neviens tagad neko jaunu nedos. es saku kā es to varu zināt, ja neviens man to nepaskaidro!! nu stāsts vēl bija garš.. bet nu jebkurā gadījumā - nepērciet neko Elkor!! vnk atsaucība - O!!!!!!! meļi un krāpnieki!

Z

Комментарии (4)

S starred 07.11.2014

Kāds dators Jums bija?

D dinaarijs878787 08.11.2014

stulbaa zoss. peec rakstiitaa, saprast nevar neko. taa tev ari vajag. nav ko pirkt no elkoriem suudus.

D Dmitrijs 09.11.2014

Меня всегда раздражали такие клиенты. Как правильно, перед покупкой они твердолобо надеятся, что товар с браком.Им ничего не надо, кроме как поорать и поругаться.

Напишите что у вас за проблема с компьютером - может ее можно решить элементарно.

O Oskars 01.02.2015

Labdien, Zanda!
Ja vēl ir aktuāli un ir iespējams (ir garantija, laiks utt.), paskataties PTAC strīdu risināšanas kārtību (http://www.ptac.gov.lv/page/235). Sāciet to no vietas, līdz kurai Jums šķiet, ka esat tikuši. Domāju, ka Jums noteikti ir jāizvēlas variants pašai pieteikt neatkarīgo ekspertīzi - to veicēju datu bāze arī ir PTAC lapā. Ja nevarēsit panākt savu, tad varbūt no ekspertīzes veicējiem uzzināsit, kas datoram ir par defektu un vai / kā to var salabot (jau par savu naudu). Lai veicas!

Ar cieņu,
Oskars

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы