ELKOR

Mans stāsts būs par Elkor vareno servisu, kaut gan ar Elkor veikalu pārdevēju valsts valodas nezināšanu + totālo nekompetenci saskaros ikdienā. Lieta tāda ka pēkšņi atteicās strādāt mans telefons Samsung E300, kuru pirms 4 mēn biju nopircis. Aizgāju uz servisu, a tur preti tāda dāmite, gariem nagiem, kilo kosmētikas un blondiem matiem. Saku, lūk telefons saplisis. Viņa uzreiz pilniigi neko neprasot - garantijas nebūs. Kāpēc ne - telefons lūk esot noskrāpēts. Man telefons ne reizi nebija pat zemē nokritis un laikam kaut kur kabatā ar naudu vai atslēgām noskrāpējies minimāli... Te nu tev bija 3 gadu garantija - ne paskataas telefonaa iekshaa ne ko - tikai uz reiz - 30 Lati par remontu, buus peec 3 ned, jo mums liela noslodze... :(

Комментарии (5)

R r 22.11.2006

jaa par elkoru neko nevaru teikt jo visa riiga piedirsta ar cilveekiem kas grib iekaseet un mazaak izdariit...lieta ir kaada gribeeju paprasiitvai kadam ir gadijusies kjibele ar trubu ja ta ir samirkusi???man ir 6680 nokia bet tai ir ieksa ticis normals daudzums uudensdomaju kads ar to izpeldeejaas pasmigai,,,,ko var dariit lietas labaa kaa to vareetu saremonteet ieksas ta veselas,,vienigi saka tauta ka tas ir jau sapuvis un gljucii bet man tas pat nesledzas ieksaa,varbuut ir iespeeja notiiriit kontaktus vai ko tamliidziigu nezz ....rakstat uz emailu es forumus neapmekleeju 2x reiz

E ELKORSERVISS 03.10.2007

1. Ar "kilo kosmētikas" uz sejas diez vai cilvēks varētu normāli pārvietories.2. Paņemiet atslēgas un pamēģiniet saskrāpēt korpusu. Būs viena vai divas skrambas. Pēdām, kas radušās kritiena rezultātā ir pilnīgi savādāks raksturs.Ja telefonam uz korpusa ir mehānisku bojājumu pēdas, tad remontējot šādu telefonu, var uzrauties uz soda sankcijām no Samsung puses (precedenti ir bijuši).3. 30 latu remonts. Samsungam. Interesanti...

? ???? 09.10.2007

Man par Samsunga remontu (nomainit saplesto dospleju), kurs bija pirkts ari Elkora, paprasija 42 Ls!!!! (Pats telefons jau tik nemaksa!)

B bb 23.11.2007

Elkors :DDD1. Runat latviski - nu pavisam negrib;2. Garantiju atsaka 70% gadijumu - vai trieciena, vai udens delj.3. Apkalposhanas kvalitaate - BAD BAD BAD

- - 02.12.2007

1. Ar latviešu valodu kā ir tā ir.2. Garantiju atsaka apmēram 15% gadījumu. Pirms nākt uz servisu un "kačāt pravas", izlasiet lietošanas instrukciju un ražotāja ierobežoto garantiju. Un sasists displejs nav "izstrādājuma nepilnība ražotāja vainas dēļ".Parasti tie lielie bļāvēji paši jau iepriekš zina, ka aparāts ir kritis vai samircis, taču vajag aiziet uz servisu "papist smadzenes", pabļaustīties un pēc tam uzrakstīt i-netā komentāru, ka elkorā strādā rupji krievi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы