ELKOR - Bojajums
Elkor mājaslapā maniju TV par labu cenu, bet nolēmu ierasties veikalā klātienē, lai apskatīt doto produktu. Ka izrādījās dotā prece nav uz vietas konkrētajā veikalā, bet gan citā, tomēr cena ir mainījusies - palielinoties gandrīz par 100 EUR. Tad nolēmu veikt pasūtījumu caur internetveikalu, jo ka jau zināms internetveikalam un pašam veikalam cenas atšķirās. Veicu pasūtījumu, nākamās dienas beigās saņemu zvanu ka eksistē divi televizori un abi gaida parskaitījumu, bet ja tomēr kads neieskaita naudu, tad es varēšu saņemt doto preci. Es piekritu. Pēc pāris dienām saņemu zvanu ka varu savākt preci, jo nav ieskaitīta nauda, mani pabrīdināja ka prece ir no vitrīnas. Es parprasiju preces cenu, lai nerodas domstarpības, saņemot pozitīvu atbildi devos uz veikalu. Ierados internetveikalā, grasoties maksāt, man atkal izlec priekšā cena, kas ir par 100 EUR lielāka ka sakotnēji noteiktā, aprunājoties, saņemu pozitīvu atbildi samazināt cenu tādai, kāda ir paša internetveikala mājaslapā. TV protams neļāva apskatīt, teica jasavāc no rampas, ko arī izdariju. Atvedot mājas, konstatēju defektu uz ekrāna. Pati ekrāna mala ir daudz vairāk izgaismota ka viss pārējais. Devos atgriezt vai samainīt doto TV. Saņemu atbildi ka neviens man nevarot atgriezt naudu un nav pret ko iemainīt, vainu lai eju prom, vainu lai dotu ELKOR SERVISSam uz pārbaudēm. Uz maniem vārdiem ka 14 kalendāro dienu laikā, ja tiek konstatēts defekts, veikalam jaatgriež nauda - mani ignorē, sakot ka obligāti javeic ekpertīze. Nekas neatlika ka aizvest uz ELKOR SERVISS. Uzrakstīju papīru ka atsakos no remonta jo iegādājos tikko TV un uzreiz janes uz remontu, un vēlos saņemt naudu. Operatore internetveikalā teica ka dota procedūra neaiznems ilgāk par 2 dienam, protams tas aizņēma gandrīz nedeļu. Saņemot pozitīvu atbildi ka es neesmu vainīgs pie defekta, versos atkal internetveikalā lai man samaina preci vai atgriež naudu. Par preces samainīšanu man teica ka mainīs pret lidzvērtīgu preci, tomēr lidzvertīga prece nenozīmē pec parametriem, bet gan pec cenas, tāpēc saņēmu atbildi ka drīkst uizvēlēties citu modeli un piemaksāt starpību, tomēr atteicos, jo dotajs modelis tika pirkts ar atlaidi, bet atlaides ir beigušās, un tagad ir iespējams iegādāties daudz sliktāku TV par to pašu naudu. Tāpēc pieprasiju atgriezt naudu, darbiniekam tas aizņēma 20 minūtes. Tomēr triju darba dienu laikā saņēmu naudu atpakaļ kontā. Galvenā domā ir tā, ka iegādājoties preci, kas jau iepriekš strādājā un atrādās vitrīnā ta tik un tā tiek tirgota un tiek darīts viss iespējamais lai es aizmirstu par doto defektu un lietoju to ka ir. Vel varu minēt to, uzreiz nākamajā dienā, pec preces atgriešanas veikalā, maniju ka internetveikala dotajs TV modelis uzrādās ka atrodas uz vietas, kas visticamak nozīme to, ka tas pats TV ar defektu tiek tirgots atkal.
Комментарии (4)
vajag parbaudit kartigi pirms pirksanas. Ja TV nav uz vitrinas, tad ari vajag prasit lai ieslegtu tv no karbas. Ja atteicas - suti vinus nahuj un ej prom.
viss pareizi, tomer mana gadijuma internetveikals bez kadas runas teica ka preci jasavac no rampas, kur noliktavas darbinieki nekad nelaus attaisit kasti un pieslegt pie elektribas ierici.
Un man likās, ka vismaz elkor ir godigs.
Bet vispār John Johnson ir tiesa. pircējam tiesības peiprasīt redzēt preci, ko pērk. Savādāk tas ir pārāk aizdomīg, kad atsaka.
Precīzi mans gadījums ar TV! Internetveikalā izlikta pievilcīga cena, kad pasūti - izrādās prece no vitrīnas. Apskatīt un pārbaudīt neļauj. Ved mājās un skaties! Pēc tam parastais, nebeidzamais riņķa dancis...
Secinājums - ELKOR atlaides ir tikai precēm, kas bojātas, jau reiz remontētas vai lietotas. Aicinu visus boikotēt ELKOR negodīgo tirdzniecības praksi!