Negodīgi pārdevējs Edmuns Sprogis. Vajadzēja apmainīt DVD modeli, paņēma 2 ls par neko. teica, tas modelis dārgāks, bet viņu pašu mājaslapā cena tieši tā pati. Neiesaku sadarboties. Nevieš uzticību.
Nezinu, cik šajā gadījumā pamatoti bija prasīt to naudu, bet vispār esmu pamanījis, ka pastāv sekojoša prakse - apmainot preci pret citu, pārdevējs, balstoties uz iekš. kārtības not. var noteikt, ka no preces vērtības klients atpakaļ dabon tikai 90% nevis visus 100. Tas gan attiecas tikai uz gadījumiem, ja preci maina NE defekta pēc, bet, piemēram, jo nepatīk krāsa, izmērs, forma utt u n, protams, ja pārdevējs ir gatavs uzklausīt.
Klients patiešām samainīja šo datora detaļu, jo bija kļūdījies. Par to, ka jāpiemaksā 2 LVL, tika saskaņots pirms preces apmaiņas. Saskaņā ar patērētāju aizsardzības likumu, datoru komponente nav gala patēriņa prece. To lieto, lai uzlabotu vai radītu jaunu produktu. Klients faktiski pats uzņemās atbildību par šīs detaļas saderību ar to vai citu produktu. Šādi gadījumi protams šad tad gadās. Ja detaļa ir atvērta un lietota, to vairs nav iespējams pārdot kā jaunu. Šajā gadījumā gan klients sedza tikai transporta izmaksas. Jāatvainojas, ja klients ir nepareizi sapratis.
Ar cieņu, Edmunds Sproģis
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (2)
Nezinu, cik šajā gadījumā pamatoti bija prasīt to naudu, bet vispār esmu pamanījis, ka pastāv sekojoša prakse - apmainot preci pret citu, pārdevējs, balstoties uz iekš. kārtības not. var noteikt, ka no preces vērtības klients atpakaļ dabon tikai 90% nevis visus 100. Tas gan attiecas tikai uz gadījumiem, ja preci maina NE defekta pēc, bet, piemēram, jo nepatīk krāsa, izmērs, forma utt u n, protams, ja pārdevējs ir gatavs uzklausīt.
Klients patiešām samainīja šo datora detaļu, jo bija kļūdījies. Par to, ka jāpiemaksā 2 LVL, tika saskaņots pirms preces apmaiņas. Saskaņā ar patērētāju aizsardzības likumu, datoru komponente nav gala patēriņa prece. To lieto, lai uzlabotu vai radītu jaunu produktu. Klients faktiski pats uzņemās atbildību par šīs detaļas saderību ar to vai citu produktu. Šādi gadījumi protams šad tad gadās. Ja detaļa ir atvērta un lietota, to vairs nav iespējams pārdot kā jaunu. Šajā gadījumā gan klients sedza tikai transporta izmaksas. Jāatvainojas, ja klients ir nepareizi sapratis.
Ar cieņu, Edmunds Sproģis