LV RU
www.sudzibas.lv Edgars Skudra Nekvalitatīvs darbs

Edgars Skudra - Nekvalitatīvs darbs

Neiesaku vērsties pie remonta/būvniecības "meistara" neiesaku vērsties pie remonta/būvniecības "meistara" Edgara Skudras no Salaspils. Kontaktus atradu google plašumos. Reklamēja sevi kā augstas klases remonta meistaru. Ieradās kluss, pieklājīgs jauns vīrietis. Ar gudru skatienu nopētīja 2 remontējamās istabas un tikpat gudri izdarīja slēdzienu, kas un kā būtu jādara. Sarunājām laiku un remonts varēja sākties. Bet, ak jel - jau pirmajās dienās sākās problēmas. Sienas nebija nolīdzinātās un tapetes bija uzlīmējis uz grumbuļiem un izciļņiem. Kad teicu, ka viss ir nelīdzeni un šķībi, tad sekoja atbilde, ka istabā taču būšot mēbeles un defekti nebūšot tik manāmi. Nākošais solis - apdarināt logu ailes. Pēc viņa "darbiņa" ne logus, ne balkona durvis vairs nevarēju līdz galam atvērt. Nākošā bēdu Ieleja bija lamināta izlikšana. Salicis bija ne pēc ražotāja paredzētā dēlīšu izvietojuma, bet pēc savas brīvas improvizācijas, līdz ar to viss segums bija ar milzīgām spraugām. Kad teicu, ka ar to laminātu kaut kas nav kārtībā, tad atbildēja, ka pati tādu esmu nopirkusi. Kad izsaucu lamināta speciālistu un tas pateica, ka viss ir nepareizi salikts, tad sakostiem zobiem bija spiests pārlikt. Rozetes! Ak, jel! Nevienā Rozetē nebija savienojis vadus, līdz ar to tās nestrādāja un ieliekot kontaktdakšu šķīlās zilas dzirksteles. Es tā varētu turpināt vēl ilgi. Varu vien pateikt, ka tik drausmīgs remonts (ja to tā var nosaukt) man bija pirmo reizi mūžā.

Ar cieņu,
silvijagara Skudras no Salaspils. Kontaktus atradu google plašumos. Reklamēja sevi kā augstas klases remonta meistaru. Ieradās kluss, pieklājīgs jauns vīrietis. Ar gudru skatienu nopētīja 2 remontējamās istabas un tikpat gudri izdarīja slēdzienu, kas un kā būtu jādara. Sarunājām laiku un remonts varēja sākties. Bet, ak jel - jau pirmajās dienās sākās problēmas. Sienas nebija nolīdzinātās un tapetes bija uzlīmējis uz grumbuļiem un izciļņiem. Kad teicu, ka viss ir nelīdzeni un šķībi, tad sekoja atbilde, ka istabā taču būšot mēbeles un defekti nebūšot tik manāmi. Nākošais solis - apdarināt logu ailes. Pēc viņa "darbiņa" ne logus, ne balkona durvis vairs nevarēju līdz galam atvērt. Nākošā bēdu Ieleja bija lamināta izlikšana. Salicis bija ne pēc ražotāja paredzētā dēlīšu izvietojuma, bet pēc savas brīvas improvizācijas, līdz ar to viss segums bija ar milzīgām spraugām. Kad teicu, ka ar to laminātu kaut kas nav kārtībā, tad atbildēja, ka pati tādu esmu nopirkusi. Kad izsaucu lamināta speciālistu un tas pateica, ka viss ir nepareizi salikts, tad sakostiem zobiem bija spiests pārlikt. Rozetes! Ak, jel! Nevienā Rozetē nebija savienojis vadus, līdz ar to tās nestrādāja un ieliekot kontaktdakšu šķīlās zilas dzirksteles. Es tā varētu turpināt vēl ilgi. Varu vien pateikt, ka tik drausmīgs remonts (ja to tā var nosaukt) man bija pirmo reizi mūžā.

Ar cieņu,
Silvija

S

Комментарии (2)

V vitols 13.04.2020

Tev jau vajadzēja viņu sūtīt pēc 1.nostrādātās dienas!

E Edgars Namdaris 11.06.2020

Nevienā Rozetē nebija savienojis vadus, līdz ar to tās nestrādāja un ieliekot kontaktdakšu šķīlās zilas dzirksteles.Kur loģika?Pirms kādu apmelo iemācies melot.Ja esmu atņēmis tev kādu objektu vai nepiekritis strādāt par tavām cenām,atvaino tas nav normāli tāpēc sacerēt neīstu sūdzību.Lai kas arī tu būtu LAI TEV STIPRA VESELĪBA

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы