Eapavi.lv - Neatgriež visu naudu par atgriezto pasūtījumu
Pasūtīju trīs apavu pārus un vēlāk divus no tiem atgriezu viņiem atpakaļ. Ilgi gaidīju kamēr viņi uzrakstīs ka ir saņēmuši atgriezto sūtījumu. Pēc laika saņemu naudas atgriešanu, bet ne pilno summu, un uzreiz viņiem piezvanīju. Izrādījās ka man atgrieza naudu par to apavu pāri, kuru es sev atstāju nevis par tiem, ko atgriezu. Konsultante pateica ka mēģinās noskaidrot kas ir noticis un uzrakstīs man uz e-pastu. Vēlāk uzrakstīja, ka jautājums vēl tiek risināts. Jau gandrīz divas nedēļas es viņiem ik pa laiku jautāju kā noris mana jautājuma risināšana, bet viņi raksta tikai vienu atbildi-vēl viņi mēģina noskaidrot vai kaut kas tāds. Neiesaku neko no šī internetveikala pasūtīt, jo var notikt ka naudu tā arī nesagaidīsiet par atgriezto preci un tāpēc, ka pie atgriešanās ir tikai pievienots viens papīrītis, kur jāieraksta ko jūs atgriežat, nevis online kaut ko ir jāaizpilda, būs vēlāk grūti pierādīt ko tieši no pasūtījuma jūs atgriezāt viņiem.
Nu jau ir pagājis mēnesis kopš brīža,kad saņemu daļu no summas par atgriezto pasūtījumu. Mēneša laikā nekas nav mainījies, uz katru savu nosūtīto vēstuli uz e-pastu un zvanu es saņemu tikai vienu un to pašu atbildi,ka viņiem ir ļoti žēl par šo situāciju un joprojām kaut ko tur mēģina noskaidrot un viss. Jau pat neceru saņemt atpakaļ visu summu par atgriezto pasūtījumu un,protams,nekad un neko vairs nepirkšu šajā internetveikalā.
Комментарии (1)
Sveika 👋. Situācija tika atrisināta un Klientam nauda atmaksāta 🤗. . Kļūda diemžēl radās nepietiekamas/nepilnīgas informācijas dēļ atgriešanas veidlapā un noliktavas darbinieka vainas dēļ, par ko atvainojamies. BOK darbinieku vārdā pateicamies par pacietību un sapratni 🙏.